5 moduri prin care să obții ceea ce meriți

Știi ce-ți dorești, dar uneori pierzi asta din vedere și te mulțumești cu puțin. Astfel, devii nefericită și nemulțumită, spunându-ți că atât poți. Iată 5 moduri prin care să obții ceea ce meriți.

Citește și:

Cum sa scapi de manipulare: invata sa spui NU

Cum să ai succes

Foto: shutterstock.com

Comentează și tu
Recomandări
Cum se transmite genetic inteligența
Cum se transmite genetic inteligența

Vrei copii mai deștepți? Ocupă-te de educația lor, dar mai ales ai grijă cu cine îi faci! Uite cum se transmite genetic inteligența.

Citeste
Vrei să-ți fie bine? Fă-ți curățenie în viață!
Vrei să-ți fie bine? Fă-ți curățenie în viață!

Vrei un iubit? Ar avea loc lângă tine? Vrei un job nou, dar știi exact ce cauți? Vrei noutate? Iată cum îți poți face curățenie în viață pentru a lăsa loc lucrurilor pe care ți le dorești.

Citeste
Cum să te simți bine în propria piele la 50 de ani
Cum să te simți bine în propria piele la 50 de ani

Indiferent de vârstă, doar tu ești responsabilă pentru starea pe care o ai. Optimistă? Încrezătoare? Îndrăzneață? Echilibrată? Nu trebuie decât să alegi! Da, și la 50 de ani poți să te simți excelent în propria piele.

Citeste
Corporațiuni. Câteva reguli pentru ședințe mai puțin chinuitoare
Corporațiuni. Câteva reguli pentru ședințe mai puțin chinuitoare

Ședințele par să se numere printre cele mai chinuitoare evenimente ale vieții la corporație. Rapoarte, target de îndeplinit, sancțiuni când nu este îndeplinit, etc. Dar ședințele pot fi ocazii de comunicare și de mai bine. Dar cum? Iată câteva reguli pentru ședințe mai puțin chinuitoare.

Citeste
Corporțiuni. De ce tolerăm șefii toxici?!
Corporțiuni. De ce tolerăm șefii toxici?!

Toți am avut la un moent așa o fiară în viața noastră profesională: un șef toxic. Cel care urlă, cel care te dă afară fără motiv, cel care nu știe meserie. Dar de ce tolerăm așa ceva?

Citeste
Corporațiuni. Cum să eviți amânarea a ceea ce ai de făcut
Corporațiuni. Cum să eviți amânarea a ceea ce ai de făcut

Ai de făcut o prezentare, dar preferi să zaci pe Facebook. Trebuie să vorbești cu șefa de la HR dar mai bine… mâine. De ce amânăm? Și cum să corijăm amânarea, acest neplăcut obicei?

Citeste