(P) O atmosferă unică în noul Concept Store BEAUTIK Haute Parfumerie

BEAUTIK Haute Parfumerie a deschis noul Concept Store din Mario Plaza Dorobanți. Un concept exclusivist, cu o atmosferă unică, dedicat parfumurilor de lux.

 

Îmbinarea de texturi, culori și senzații creează o ambianță unică, rafinată, care se distinge prin originalitate și imaginație.

Elementele prețioase de alamă, cele ceramice și inserțiile de marmură transpun vizitatorul într-o atmosferă exclusivistă.

Obiectele iluminatoare cu design avangardist întregesc o experiență senzorială complexă, care stimulează nu doar simțul vizual, cât și pe cele olfactiv și tactil.

Amestecul unic dintre conceptul de parfumerie și elementele prețioase care definesc designul interior conturează un spațiu aristocrat, în care fiecare vizitator este introdus subtil în lumea parfumeriei de lux.

Conceptul unic BEAUTIK Haute Parfumerie a constat încă de la început în îmbinarea artei parfumeriei cu tradiția și aerul aristocratic al colecțiilor deținute.

Din acest motiv, a fost mereu în căutarea tradiției și a măiestriei asociate cu arta de parfumeriei. În interiorul BEAUTIK Mario Plaza un întreg univers este dezvăluit, parfumuri cu istorie vastă sau contemporane creează o atmosferă unică.

Noua locație este situată pe Calea Dorobanți 172 și se adresează persoanelor care preferă parfumurile unice, ca pe o semnătură personală olfactivă, sau celor care își doresc să poarte o aromă definită prin subtilitate și rafinament.

BEAUTIK Haute Parfumerie îmbină arta parfumeriei cu tradiția și aerul aristocratic al creațiilor din colecție. Tocmai de aceea, este furnizorul Casei Regale a României, recunoaștere decernată de către Majestatea sa, Regele Mihai I al României.

Astfel, BEAUTIK Haute Parfumerie este prima parfumerie din România căreia i-a revenit această onoare, reprezentând atât recunoașterea sortimentației atent selectată, cât și excelența în parfumerie.

Cu ajutorul BEAUTIK, prin evenimentele organizate, România s-a făcut cunoscută pe plan internațional deoarece nume consacrate în arta parfumeriei, cum ar fi:  Francis Kurkdjian (Maison Francis Kurkdjian), Giovani Rancé (Rancé),  Jean-Pierre Lerouge Benard (Molinard), Romain Alés (Caron), David Frossard (Frapin) sau Romano Ricci (Juliette Has a Gun) ne-au vizitat țara.

loading...
Loading...
Comentează și tu
Recomandări
GLAMOUR de noiembrie, ediția aniversară cu și despre femei
GLAMOUR de noiembrie, ediția aniversară cu și despre femei

În noiembrie, GLAMOUR România împlinește 11 ani și ți-am pregătit o ediție aniversară la care au lucrat exclusiv femei. Women Power!

Citeste
Lumini și umbre în practica leadershipului
Lumini și umbre în practica leadershipului

„Leadership” și „lider” sunt cuvinte care au intrat în limbajul comun în ultimii ani. Avem lideri de opinie, lideri de piață, lideri în organizații, lideri de partid. Statutul de lider este unul foarte căutat.

Citeste
Psihologia gamblerului - ce diferentiaza un profesionist de un dependent
Psihologia gamblerului – ce diferentiaza un profesionist de un dependent

Jocurile de noroc reprezinta un subiect care nu poate trece […]

Citeste
Cum se manifestă sindromul de stres posttraumatic?
Cum se manifestă sindromul de stres posttraumatic?

Ai auzit poate despre sindromul de stres posttraumatic, dar care sunt simptomele și cum ne putem elibera de el? Detalii de la conf. dr. univ. Diana Vasile, președinte Institutul pentru Studiul și Tratamentul Traumei.

Citeste
Legătura dintre felul în care arătăm și încrederea în forțele proprii. E reală sau nu?
Legătura dintre felul în care arătăm și încrederea în forțele proprii. E reală sau nu?

Încrederea este un factor esențial când vine vorba despre succes, […]

Citeste
We Are HR – dincolo de „ce ” şi „cât”
We Are HR – dincolo de „ce ” şi „cât”

Într-un moment în care, mai mult decât oricând, companiile conștientizează că oamenii sunt, cu adevărat, cea mai importantă resursă pe care o au, când lupta pentru atragerea şi retenția talentelor se duce la cel mai înalt nivel şi cu cele mai puternice arme şi când inovaţia îşi cere locul firesc şi în cadrul departamentului de HR, ne propunem un tandem profesional cu specialiştii în resurse umane şi managerii din companii. Cum vom da, împreună, direcţia şi vom reda tendinţele din domeniu aflaţi, din această toamnă, în paginile revistei We Are HR și pe WeAreHR.ro, platformă de conținut dedicată profesioniștilor din HR.

Citeste