Exerciții pentru fermitatea brațelor

Nu ai timp să mergi la sală? Tonifiază-ți brațele chiar la tine acasă! Vera Fodoroiu, personal trainer, instructor de fitness și aerobic, îți propune câte trei exerciții diferite pentru fermitatea brațelor.

 

Poți folosi gantere (dacă ai acasă) ori o sticlă cu apă de jumătate de litru sau un litru și un scaun.

Citește și:

Oboseală, dureri, răceală? Tehnici de acupunctură care te fac bine și poți să le aplici acasă sau la birou

Cafeaua – antidepresivul tău zilnic

Exercițiul 1 – pentru biceps (partea din față a brațului)

Poziție dreaptă a corpului, picioarele depărtate până la lățimea umerilor, umerii deasupra bazinului, bazinul deasupra călcâielor, spatele drept, abdomenul încordat, ții brațele aproape, întinse pe lângă trunchi, greutatea orientată spre înainte, și aduci brațele cu mișcare de flexie (îndoire) până aproape de umăr. Faci 20 de repetări, 5 seturi, cu o pauză de 30 de secunde după fiecare set.

 

Exercițiul 2 – lucrează, în principal, mușchii umerilor

Poziție dreaptă a corpului, picioarele depărtate până la lățimea umerilor, umerii deasupra bazinului, bazinul deasupra călcâielor, spatele drept, abdomenul încordat, brațele întinse pe lângă corp, greutatea orientată spre picior, ridici în lateral ambele brațe până la nivelul umerilor, apoi revii la poziția de plecare. Faci 20 de repetări, 5 seturi, cu o pauză de 30 secunde după fiecare set.

 

Exercițiul 3 – lucrează mușchiul triceps (partea din spate a brațului)

Te așezi pe marginea scaunului, poziționezi mâinile pe scaun, în dreptul șoldului, cu degetele orientate spre fesieri, desprinzi corpul de pe scaun și menții poziția mâinilor, muți centrul de greutate spre înainte, apoi flexezi cotul până când antebrațul formează un unghi de 90 de grade cu brațul, apoi revii la poziția inițială, cu brațele întinse. Faci 15 repetări, 5 seturi, cu o pauză de 30 secunde după fiecare set.

Vera Fodoroiu este personal trainer, aerobic&fitness instructor la Big Gym Fitness, 0727811048, www.biggym.ro, https://www.facebook.com/vera.fodoroiu

Foto: Shutterstock

 

 

loading...
Comentează și tu
Recomandări
De ce e important să-ți faci o mamografie
De ce e important să-ți faci o mamografie

Cancerul mamar este cel mai frecvent cancer la femei și reprezintă 26% din numărul total de cancere. Iar mamografia este acea analiză a sânilor care, efectuată regulat, în funcție de istoricul personal și familial, îți poate salva viața…

Citeste
Consumul exagerat de zahăr și îndulcitori, un pericol real pentru organism
Consumul exagerat de zahăr și îndulcitori, un pericol real pentru organism

Deseori renunțăm la zahăr pentru îndulcitori și nu este neapărat în avantajul nostru. Iată cum ajungem să consumăm mai mult zahăr decât ne-am popus și care sunt efectele negative.

Citeste
Cancerul de sân: semne la care să fim atente
Cancerul de sân: semne la care să fim atente

Cancerul de sân este deseori depistat prea târziu, dar acest lucru poate fi schimbat acordând mai multă atenție semnalelor pe care ni le transmite propriul corp.

Citeste
5 pași în prevenirea cancerului de sân
5 pași în prevenirea cancerului de sân

Este a doua cauză a mortalității la nivel global. O statistică îngrijorătoare, care ar trebui să ne dea de gândit. Prevenirea cancerului de sân este la îndemâna noastră și nu trebuie ignorată.

Citeste
Felul în care bacteriile, mama și sportul ne dictează soarta
Felul în care bacteriile, mama și sportul ne dictează soarta

Vrei să fii sănătoasă? Atunci e cazul să fii atentă la ce mesaje îți transmit bacteriile din propriul corp. Da, ai citit bine: bacteriile.

Citeste
Exerciții pentru fermitatea abdomenului
Exerciții pentru fermitatea abdomenului

Visezi la un abdomen plat sau atât de atractivele pătrățele? Iată câteva exerciții pentru fermitatea abdomenului.

Citeste