Exerciții pentru fermitatea brațelor

Nu ai timp să mergi la sală? Tonifiază-ți brațele chiar la tine acasă! Vera Fodoroiu, personal trainer, instructor de fitness și aerobic, îți propune câte trei exerciții diferite pentru fermitatea brațelor.

 

Poți folosi gantere (dacă ai acasă) ori o sticlă cu apă de jumătate de litru sau un litru și un scaun.

Citește și:

Oboseală, dureri, răceală? Tehnici de acupunctură care te fac bine și poți să le aplici acasă sau la birou

Cafeaua – antidepresivul tău zilnic

Exercițiul 1 – pentru biceps (partea din față a brațului)

Poziție dreaptă a corpului, picioarele depărtate până la lățimea umerilor, umerii deasupra bazinului, bazinul deasupra călcâielor, spatele drept, abdomenul încordat, ții brațele aproape, întinse pe lângă trunchi, greutatea orientată spre înainte, și aduci brațele cu mișcare de flexie (îndoire) până aproape de umăr. Faci 20 de repetări, 5 seturi, cu o pauză de 30 de secunde după fiecare set.

 

Exercițiul 2 – lucrează, în principal, mușchii umerilor

Poziție dreaptă a corpului, picioarele depărtate până la lățimea umerilor, umerii deasupra bazinului, bazinul deasupra călcâielor, spatele drept, abdomenul încordat, brațele întinse pe lângă corp, greutatea orientată spre picior, ridici în lateral ambele brațe până la nivelul umerilor, apoi revii la poziția de plecare. Faci 20 de repetări, 5 seturi, cu o pauză de 30 secunde după fiecare set.

 

Exercițiul 3 – lucrează mușchiul triceps (partea din spate a brațului)

Te așezi pe marginea scaunului, poziționezi mâinile pe scaun, în dreptul șoldului, cu degetele orientate spre fesieri, desprinzi corpul de pe scaun și menții poziția mâinilor, muți centrul de greutate spre înainte, apoi flexezi cotul până când antebrațul formează un unghi de 90 de grade cu brațul, apoi revii la poziția inițială, cu brațele întinse. Faci 15 repetări, 5 seturi, cu o pauză de 30 secunde după fiecare set.

Vera Fodoroiu este personal trainer, aerobic&fitness instructor la Big Gym Fitness, 0727811048, www.biggym.ro, https://www.facebook.com/vera.fodoroiu

Foto: Shutterstock

 

 

loading...
Loading...
Comentează și tu
Recomandări
Fii creativă! Uleiul de măsline te poate ajuta și altfel, nu doar la sănătate
Fii creativă! Uleiul de măsline te poate ajuta și altfel, nu doar la sănătate

Ai în casă ulei de măsline? Uite în ce situații îl poți folosi, nu doar la gătit!

Citeste
Semne că cineva drag are o depresie funcțională
Semne că cineva drag are o depresie funcțională

Depresia nu înseamnă neapărat internare, pastile și tentative de suicid. Sunt oameni care o duc pe picioare, dar asta nu înseamnă că le e bine. Ce este depresia funcțională.

Citeste
Suferi de insomnie? Manipulează-ți cele 5 simțuri pentru a dormi mai bine
Suferi de insomnie? Manipulează-ți cele 5 simțuri pentru a dormi mai bine

Te-ai săturat de insomnii? Te trezești noaptea de câteva ori, iar dimineața nici cafeaua nu își mai face bine efectul? Seara, înainte de culcare, pune-ți în funcțiune toate simțurile. Garantat vei dormi ca un bebeluș.

Citeste
Dansul previne îmbătrânirea creierului! Motive pentru care e bine să dansăm
Dansul previne îmbătrânirea creierului! Motive pentru care e bine să dansăm

Monotonia zilelor a devenit apăsătoare și visezi la o nouă activitate care să-ți coloreze viața? Dansul e un hobby ritmat ce te provoacă să-ți depășești limitele și te ajută să te cunoști mai bine.

Citeste
Ai auzit de exercițiile Kegel? Ce înseamnă educația abdoperineală
Ai auzit de exercițiile Kegel? Ce înseamnă educația abdoperineală

Educaţia abdoperineală își propune conştientizarea structurilor din zona abdominală şi din zona perineului, care sunt mai puţin cunoscute şi folosite conştient. În plus faţă de conştientizarea propriu-zisă a acestei zone anatomice şi folosirea ei în mod conştient, educaţia are şi o componentă practică şi preventivă foarte importantă, prin învăţarea unor exerciţii specifice, pe care este benefic să le facem zilnic – fie că le integrăm în rutina de fitness, dacă ea există, sau că dedicăm câteva minute din zi practicării lor.

Citeste
Care este psihologia dependentului de alcool și jocuri de noroc
Care este psihologia dependentului de alcool și jocuri de noroc

La Clinica Rezidenţială Aliat din Suceava se face recuperare cu cei care au avut şi au diverse dependenţe. Iată ce spun doi dintre cei care au trecut pe acolo.

Citeste