Exerciții pentru fermitatea brațelor

Nu ai timp să mergi la sală? Tonifiază-ți brațele chiar la tine acasă! Vera Fodoroiu, personal trainer, instructor de fitness și aerobic, îți propune câte trei exerciții diferite pentru fermitatea brațelor.

 

Poți folosi gantere (dacă ai acasă) ori o sticlă cu apă de jumătate de litru sau un litru și un scaun.

Citește și:

Oboseală, dureri, răceală? Tehnici de acupunctură care te fac bine și poți să le aplici acasă sau la birou

Cafeaua – antidepresivul tău zilnic

Exercițiul 1 – pentru biceps (partea din față a brațului)

Poziție dreaptă a corpului, picioarele depărtate până la lățimea umerilor, umerii deasupra bazinului, bazinul deasupra călcâielor, spatele drept, abdomenul încordat, ții brațele aproape, întinse pe lângă trunchi, greutatea orientată spre înainte, și aduci brațele cu mișcare de flexie (îndoire) până aproape de umăr. Faci 20 de repetări, 5 seturi, cu o pauză de 30 de secunde după fiecare set.

 

Exercițiul 2 – lucrează, în principal, mușchii umerilor

Poziție dreaptă a corpului, picioarele depărtate până la lățimea umerilor, umerii deasupra bazinului, bazinul deasupra călcâielor, spatele drept, abdomenul încordat, brațele întinse pe lângă corp, greutatea orientată spre picior, ridici în lateral ambele brațe până la nivelul umerilor, apoi revii la poziția de plecare. Faci 20 de repetări, 5 seturi, cu o pauză de 30 secunde după fiecare set.

 

Exercițiul 3 – lucrează mușchiul triceps (partea din spate a brațului)

Te așezi pe marginea scaunului, poziționezi mâinile pe scaun, în dreptul șoldului, cu degetele orientate spre fesieri, desprinzi corpul de pe scaun și menții poziția mâinilor, muți centrul de greutate spre înainte, apoi flexezi cotul până când antebrațul formează un unghi de 90 de grade cu brațul, apoi revii la poziția inițială, cu brațele întinse. Faci 15 repetări, 5 seturi, cu o pauză de 30 secunde după fiecare set.

Vera Fodoroiu este personal trainer, aerobic&fitness instructor la Big Gym Fitness, 0727811048, www.biggym.ro, https://www.facebook.com/vera.fodoroiu

Foto: Shutterstock

 

 

loading...
Loading...
Comentează și tu
Recomandări
Sport în sezonul rece: cycling
Sport în sezonul rece: cycling

Dacă vremea prietenoasă îți permitea să mergi cu bicicleta la serviciu, să te plimbi pedalând prin parc ori să faci trasee montane pe două roți, sezonul rece te obligă să-ți reorganizezi activitățiile sportive. Soluția? Orele de cycling la sală!

Citeste
Vrei să rămâi gravidă? Dă o fugă la Sovata
Vrei să rămâi gravidă? Dă o fugă la Sovata

Vrei să faci un copil și nu reușești să rămâi gravidă? Dă o fugă cu partenerul la Sovata, iubiți-vă acolo și fă și un tratament cu nămol din Lacul Ursu. Succesul e aproape garantat, spune medicul, George Vasilescu, ginecolog specialist în infertilitate.

Citeste
Ce este metabolismul și cum să ne consumăm energia
Ce este metabolismul și cum să ne consumăm energia

Cum funcționează metabolismul și câte calorii trebuie să consumăm când facem sport? 

Citeste
Fii creativă! Uleiul de măsline te poate ajuta și altfel, nu doar la sănătate
Fii creativă! Uleiul de măsline te poate ajuta și altfel, nu doar la sănătate

Ai în casă ulei de măsline? Uite în ce situații îl poți folosi, nu doar la gătit!

Citeste
Semne că cineva drag are o depresie funcțională
Semne că cineva drag are o depresie funcțională

Depresia nu înseamnă neapărat internare, pastile și tentative de suicid. Sunt oameni care o duc pe picioare, dar asta nu înseamnă că le e bine. Ce este depresia funcțională.

Citeste
Suferi de insomnie? Manipulează-ți cele 5 simțuri pentru a dormi mai bine
Suferi de insomnie? Manipulează-ți cele 5 simțuri pentru a dormi mai bine

Te-ai săturat de insomnii? Te trezești noaptea de câteva ori, iar dimineața nici cafeaua nu își mai face bine efectul? Seara, înainte de culcare, pune-ți în funcțiune toate simțurile. Garantat vei dormi ca un bebeluș.

Citeste