Exerciții pentru fermitatea feselor

Vrei fese bombate și ferme? Fă aceste exerciții pentru fermitatea feselor și scapă de complexe!

Exercițiul 1 – ridicări/coborâri cu picior flexat

Din așezat pe genunchi și antebraț, ridici și cobori piciorul de 15 ori, pulsezi scurt sus cu piciorul îndoit (împingi în călcâi), apoi stai 15 secunde cu piciorul îndoit sus.

Citește și:

Sănătatea și mersul pe tocuri

Postura corectă la birou

Faci 15 repetări sus-jos/15 pulsări rapide sus/15 secunde stai cu piciorul nemișcat, pauză 15 secunde, câte 3 seturi pe fiecare picior și schimbi piciorul după ce execuți toate cele 3 seturi.

Atenție! Poziția corectă este cu genunchii poziționați sub bazin, picioarele depărtate la lățimea bazinului, coatele sub umăr, spatele drept (nu arcuit sau cocoșat)  în poziție neutră, abdomenul încordat. În timpul exercițiilor nu miști spatele.

 

Exercițiul 2 – ridicări de bazin pe un singur picior

Din întins pe spate, îndoi picioarele pe sol și aduci călcâiele aproape de fesieri, ridici un picior întins perpendicular pe tavan, brațele sunt întinse pe sol, pe lângă corp.

Ridici bazinul de la sol până când formezi o linie dreaptă de la umeri, până la genunchiul piciorului rămas îndoit pe sol, apoi cobori fără a atinge solul (rămân 10-15 cm între sol și bazin).

Faci 15 repetări sus-jos, pauză 15 secunde, 3 seturi pe fiecare picior, schimbi piciorul după ce execuți toate cele 3 serii. Atenție! Greutatea corpului se lasă în călcâiul piciorului îndoit la sol, nu pe cvadriceps.

 

Exercițiul 3 – ridicări de picior întins; pentru sprijin poți folosi un scaun cu spătar sau o masă mai înaltă

Din stând drepți, cu picioarele depărtate la lățimea bazinului, apleci trunchiul la 45 grade și te sprijini pe spătarul scaunului sau de masă.

Ridici și întinzi la spate un picior, cu vârful orientat în jos, până când ajungi cu piciorul aproape la nivelul bazinului, apoi revii cu el la poziția de plecare.

După 15 repetări sus-jos, rămâi cu piciorul întins sus și pulsezi rapid de 15 ori, iar 15 secunde stai cu el sus, în spate, fără să îl miști.

Așadar, faci 15 repetări sus-jos, 15 pulsări rapide sus, 15 secunde stai cu piciorul nemișcat, pauză 15 secunde, 3 seturi pe fiecare picior și schimbi piciorul după ce execuți toate cele 3 serii.

Atenție! În timpul exercițiilor, încordezi mușchii fesieri de la piciorul pe care îl ridici, nu miști spatele și păstrezi abdomenul încordat tot timpul.

De Vera Fodoroiu, personal trainer, aerobic&fitness instructor la Big Gym Fitness, 0727811048, www.biggym.ro, https://www.facebook.com/vera.fodoroiu

Foto: Shutterstock

Loading...
Comentează și tu
Recomandări
Măsuri de contracepție peste 35 de ani
Măsuri de contracepție peste 35 de ani

Ai peste 35 de ani și nu vrei copii deloc sau poate nu acum, ori ești mamă deja și nu intenționezi să mai devii. În aceste condiții, evident, se impun măsuri de contracepție adecvate, dar în acord cu vârsta și stilul tău de viață. Cum trebuie să arate contracepția după 35 de ani? Detalii de la dr. Silviu Iștoc, medic specialist obstetrică-ginecologie.

Citeste
Vitamine și minerale esențiale pentru organism
Vitamine și minerale esențiale pentru organism

Cuprul previne albirea prematură a părului, fosforul transmite noilor celule codul genetic, vitamina D ne întărește sistemul imunitar, iar vitamina B12 este produsă de bacteriile din intestinul subțire. Vitaminele și mineralele esențiale pentru organism formează un univers aparte, cu roluri diferite și foarte bine repartizate. Iată de unde să le procurăm și ce efecte are supradozajul.

Citeste
Unul dintre cele mai sigure lucruri este efectul nociv al televizorului asupra creierului
Unul dintre cele mai sigure lucruri este efectul nociv al televizorului asupra creierului

Dragoș Cîrneci este doctor în neuroștiințe și poate face, cu destulă siguranță, predicții ceva mai informate despre viitorul creierului uman și ce impact au noile tehnologii asupra noastră, de exemplu cum stau lucrurile cu efectul nociv al televizorului.

Citeste
Exerciții pentru fermitatea feselor
Exerciții pentru fermitatea feselor

Vrei fese bombate și ferme? Fă aceste exerciții pentru fermitatea feselor și scapă de complexe!

Citeste
Cât de mult funcționează detoxifierea
Cât de mult funcționează detoxifierea

Detoxifierea întregului organism, a pielii, ficatului. Cât este adevărat și cât fals? Funcționează detoxifierea, ce limite are și când ne poate face rău? Detalii de la Alina Trifu, consilier în nutriție.

Citeste
Despre nevoia de cabinete stomatologice mobile - Cossette Chichirău
Despre nevoia de cabinete stomatologice mobile

Luna aceasta, pe coperta revistei se află Cosette Chichirău, deputat USR de Iași. Pentru că ne-am propus să susținem ideea că oamenii (și mai cu seamă femeile) trebuie să se implice politic, vom publica aici inițiativa ei legată de cabinetele stomatologice mobile, un serviciu social atât de necesar, și la care majoritatea populației nu are acces.

Citeste