Exerciții pentru fermitatea picioarelor

Picioare lucrate intens, mușchi definiți… Vei arăta grozav în fuste scurte dacă faci zilnic aceste exerciții pentru fermitatea picioarelor.

Exercițiul 1 – lucrează mușchiul cvadriceps, precum și mușchii fesieri

Urcări rapide pe scaun, cu un picior. Poziționează-te cu fața la scaun, pune un picior pe el, în timp ce celălalt picior rămâne întins la sol, apoi, rapid, împinge-te în piciorul de pe scaun până când acesta este perfect întins și revino la poziția de plecare.

Citește și:

Mergi cu cortul și alungă stresul

La ce e bun uleiul de cocos

Ajută-te de vârful piciorului de la sol, ca să faci repetările, iar dacă este nevoie, te poți sprijini ușor cu o mână de perete, pentru a-ți menține echilibrul. Faci 15 repetări, 5 seturi, cu o pauză de 30 secunde după fiecare set pe fiecare picior.

 

Exercițiul 2 –  întărește mușchii cvadricepsului

Poziționează-te cu spatele la un perete, ca și cum te-ai așeza pe un scaun imaginar, formând două unghiuri drepte, unul la șolduri și unul la genunchi. Rămâi în poziția aceasta 40 secunde, apoi urmează o pauză de 10 secunde, făcând 5 seturi.

 

Exercițiul 3 – pentru coapsa exterioară (aripioarele)

Poziționează-te pe o parte, sprijină capul în palma mâinii care este pe sol, mâna liberă o așezi în față, îndoită, ca punct de sprijin, apoi formează o linie dreaptă a corpului. Ridică întins piciorul de sus până la nivelul bazinului.

Din această poziție de plecare, ridică în lungul corpului piciorul, mai sus decât nivelul umerilor, de 15 ori; apoi rămâi cu piciorul sus și pulsează scurt, de 15 ori, la final, fără să miști piciorul din această poziție, stai 15 secunde.

Talpa este flexată (vârful tras spre tibie) tot timpul exercițiilor. Faci câte 5 seturi pe fiecare picior.

 

De Vera Fodoroiu, personal trainer, aerobic&fitness instructor la Big Gym Fitness, 0727811048, www.biggym.ro, https://www.facebook.com/vera.fodoroiu

Foto: Shutterstock

loading...
Loading...
Comentează și tu
Recomandări
Sport în sezonul rece: cycling
Sport în sezonul rece: cycling

Dacă vremea prietenoasă îți permitea să mergi cu bicicleta la serviciu, să te plimbi pedalând prin parc ori să faci trasee montane pe două roți, sezonul rece te obligă să-ți reorganizezi activitățiile sportive. Soluția? Orele de cycling la sală!

Citeste
Vrei să rămâi gravidă? Dă o fugă la Sovata
Vrei să rămâi gravidă? Dă o fugă la Sovata

Vrei să faci un copil și nu reușești să rămâi gravidă? Dă o fugă cu partenerul la Sovata, iubiți-vă acolo și fă și un tratament cu nămol din Lacul Ursu. Succesul e aproape garantat, spune medicul, George Vasilescu, ginecolog specialist în infertilitate.

Citeste
Ce este metabolismul și cum să ne consumăm energia
Ce este metabolismul și cum să ne consumăm energia

Cum funcționează metabolismul și câte calorii trebuie să consumăm când facem sport? 

Citeste
Fii creativă! Uleiul de măsline te poate ajuta și altfel, nu doar la sănătate
Fii creativă! Uleiul de măsline te poate ajuta și altfel, nu doar la sănătate

Ai în casă ulei de măsline? Uite în ce situații îl poți folosi, nu doar la gătit!

Citeste
Semne că cineva drag are o depresie funcțională
Semne că cineva drag are o depresie funcțională

Depresia nu înseamnă neapărat internare, pastile și tentative de suicid. Sunt oameni care o duc pe picioare, dar asta nu înseamnă că le e bine. Ce este depresia funcțională.

Citeste
Suferi de insomnie? Manipulează-ți cele 5 simțuri pentru a dormi mai bine
Suferi de insomnie? Manipulează-ți cele 5 simțuri pentru a dormi mai bine

Te-ai săturat de insomnii? Te trezești noaptea de câteva ori, iar dimineața nici cafeaua nu își mai face bine efectul? Seara, înainte de culcare, pune-ți în funcțiune toate simțurile. Garantat vei dormi ca un bebeluș.

Citeste