Exerciții pentru fermitatea picioarelor

Picioare lucrate intens, mușchi definiți… Vei arăta grozav în fuste scurte dacă faci zilnic aceste exerciții pentru fermitatea picioarelor.

Exercițiul 1 – lucrează mușchiul cvadriceps, precum și mușchii fesieri

Urcări rapide pe scaun, cu un picior. Poziționează-te cu fața la scaun, pune un picior pe el, în timp ce celălalt picior rămâne întins la sol, apoi, rapid, împinge-te în piciorul de pe scaun până când acesta este perfect întins și revino la poziția de plecare.

Citește și:

Mergi cu cortul și alungă stresul

La ce e bun uleiul de cocos

Ajută-te de vârful piciorului de la sol, ca să faci repetările, iar dacă este nevoie, te poți sprijini ușor cu o mână de perete, pentru a-ți menține echilibrul. Faci 15 repetări, 5 seturi, cu o pauză de 30 secunde după fiecare set pe fiecare picior.

 

Exercițiul 2 –  întărește mușchii cvadricepsului

Poziționează-te cu spatele la un perete, ca și cum te-ai așeza pe un scaun imaginar, formând două unghiuri drepte, unul la șolduri și unul la genunchi. Rămâi în poziția aceasta 40 secunde, apoi urmează o pauză de 10 secunde, făcând 5 seturi.

 

Exercițiul 3 – pentru coapsa exterioară (aripioarele)

Poziționează-te pe o parte, sprijină capul în palma mâinii care este pe sol, mâna liberă o așezi în față, îndoită, ca punct de sprijin, apoi formează o linie dreaptă a corpului. Ridică întins piciorul de sus până la nivelul bazinului.

Din această poziție de plecare, ridică în lungul corpului piciorul, mai sus decât nivelul umerilor, de 15 ori; apoi rămâi cu piciorul sus și pulsează scurt, de 15 ori, la final, fără să miști piciorul din această poziție, stai 15 secunde.

Talpa este flexată (vârful tras spre tibie) tot timpul exercițiilor. Faci câte 5 seturi pe fiecare picior.

 

De Vera Fodoroiu, personal trainer, aerobic&fitness instructor la Big Gym Fitness, 0727811048, www.biggym.ro, https://www.facebook.com/vera.fodoroiu

Foto: Shutterstock

loading...
Loading...
Comentează și tu
Recomandări
Fii creativă! Uleiul de măsline te poate ajuta și altfel, nu doar la sănătate
Fii creativă! Uleiul de măsline te poate ajuta și altfel, nu doar la sănătate

Ai în casă ulei de măsline? Uite în ce situații îl poți folosi, nu doar la gătit!

Citeste
Semne că cineva drag are o depresie funcțională
Semne că cineva drag are o depresie funcțională

Depresia nu înseamnă neapărat internare, pastile și tentative de suicid. Sunt oameni care o duc pe picioare, dar asta nu înseamnă că le e bine. Ce este depresia funcțională.

Citeste
Suferi de insomnie? Manipulează-ți cele 5 simțuri pentru a dormi mai bine
Suferi de insomnie? Manipulează-ți cele 5 simțuri pentru a dormi mai bine

Te-ai săturat de insomnii? Te trezești noaptea de câteva ori, iar dimineața nici cafeaua nu își mai face bine efectul? Seara, înainte de culcare, pune-ți în funcțiune toate simțurile. Garantat vei dormi ca un bebeluș.

Citeste
Dansul previne îmbătrânirea creierului! Motive pentru care e bine să dansăm
Dansul previne îmbătrânirea creierului! Motive pentru care e bine să dansăm

Monotonia zilelor a devenit apăsătoare și visezi la o nouă activitate care să-ți coloreze viața? Dansul e un hobby ritmat ce te provoacă să-ți depășești limitele și te ajută să te cunoști mai bine.

Citeste
Ai auzit de exercițiile Kegel? Ce înseamnă educația abdoperineală
Ai auzit de exercițiile Kegel? Ce înseamnă educația abdoperineală

Educaţia abdoperineală își propune conştientizarea structurilor din zona abdominală şi din zona perineului, care sunt mai puţin cunoscute şi folosite conştient. În plus faţă de conştientizarea propriu-zisă a acestei zone anatomice şi folosirea ei în mod conştient, educaţia are şi o componentă practică şi preventivă foarte importantă, prin învăţarea unor exerciţii specifice, pe care este benefic să le facem zilnic – fie că le integrăm în rutina de fitness, dacă ea există, sau că dedicăm câteva minute din zi practicării lor.

Citeste
Care este psihologia dependentului de alcool și jocuri de noroc
Care este psihologia dependentului de alcool și jocuri de noroc

La Clinica Rezidenţială Aliat din Suceava se face recuperare cu cei care au avut şi au diverse dependenţe. Iată ce spun doi dintre cei care au trecut pe acolo.

Citeste