Suferi de insomnie? Manipulează-ți cele 5 simțuri pentru a dormi mai bine

Te-ai săturat de insomnii? Te trezești noaptea de câteva ori, iar dimineața nici cafeaua nu își mai face bine efectul? Seara, înainte de culcare, pune-ți în funcțiune toate simțurile. Garantat vei dormi ca un bebeluș.

Pentru un somn odihnitor, este important ca în dormitor să fie complet întuneric, liniște, iar așternuturile tale să fie plăcute la atingere.

Citește și:

Consumul exagerat de zahăr și îndulcitori, un pericol real pentru organism

De ce e important să-ți faci o mamografie

Să dea voie pielii să respire, nu să rețină căldura, iar gustul pe care îl ai în gură să fie agreabil – așadar, mare atenție ce mănânci și bei la cină sau chiar înainte de culcare.

În ceea ce privește mirosul, pulverizează în cameră sau pe pernă câteva picături de ulei de lavandă.

Două studii din 2005 și 2012 au confirmat că aroma de lavadă te ajută să ai un somn mai profund și să te simți mult mai relaxat (pulsul, tensiunea arterială și temperatura corpului scad).

 

Foto : Shutterstock

loading...
Loading...
Comentează și tu
Recomandări
Cum să ne creștem imunitatea
Cum să ne creștem imunitatea

Că ne confruntăm cu răceli repetate sau cu diverse probleme de sănătate, mai serioase, să fii bolnav, nu e o bucurie. De aceea, este important să știm cum funcționează sistemul imunitar, cum ne sabotăm singuri, dar și ce putem face pentru a ne crește imunitatea. Detalii de la dr. Nicoleta Dumitru, medic specialist medicină internă.

Citeste
Curiozități despre organismul uman
Curiozități despre organismul uman

Râzi de cei care poartă iarna ochelari de soare? Nu ar trebui. Unii oameni suferă de o condiție numită oftalmia zăpezilor. Iată și alte curiozități despre organismul nostru.

Citeste
3 mituri despre somn și nevoia de odihnă
3 mituri despre somn și nevoia de odihnă

În ritmul actual al vieții, odihna începe să capete o importanță tot mai mare. Iată 3 mituri despre somn care nu se aplică tuturor.

Citeste
Suferi de insomnie? Manipulează-ți cele 5 simțuri pentru a dormi mai bine
Suferi de insomnie? Manipulează-ți cele 5 simțuri pentru a dormi mai bine

Te-ai săturat de insomnii? Te trezești noaptea de câteva ori, iar dimineața nici cafeaua nu își mai face bine efectul? Seara, înainte de culcare, pune-ți în funcțiune toate simțurile. Garantat vei dormi ca un bebeluș.

Citeste
Ce este reiki sau vindecarea cu mâinile
Ce este reiki sau vindecarea cu mâinile

Mihai Albu este psiholog și psihoterapeut și face și reiki. Pentru că lumea e plină de vindecători care se folosesc de această metodă pentru a promite marea cu sarea, noi l-am întrebat pe el ce anume este reiki și cum să ne ferim de impostori.

Citeste
Sport în sezonul rece: cycling
Sport în sezonul rece: cycling

Dacă vremea prietenoasă îți permitea să mergi cu bicicleta la serviciu, să te plimbi pedalând prin parc ori să faci trasee montane pe două roți, sezonul rece te obligă să-ți reorganizezi activitățiile sportive. Soluția? Orele de cycling la sală!

Citeste