Now Reading
Funky Business Forever

Funky Business Forever

Revista Psychologies
Autor: Kjell Nordstrom, Jonas Ridderstrale
Editura: Publica, 2009

Publicata oficial la mijlocul lui 2008, Funky Business Forever pare sa depaseasca succesul primelor doua volume care au consacrat atitudinea “funky” in business: inovatie, indrazneala, tehnologie, sentimente. Autorii reanalizeaza temele abordate in primele doua carti – Funky Business si Karaoke Capitalism – constatand ca “uneori ne-am dovedit mai putin vizionari decat ne imaginasem noi.

Funky Business Forever, Kjell Nordstrom, Jonas Ridderstrale, Editura Publica

Publicata oficial la mijlocul lui 2008, „Funky Business Forever” pare sa depaseasca succesul primelor doua volume care au consacrat atitudinea “funky” in business: inovatie, indrazneala, tehnologie, sentimente.

Autorii reanalizeaza temele abordate in primele doua carti – Funky Business si Karaoke Capitalism – constatand ca “uneori ne-am dovedit mai putin vizionari decat ne imaginasem noi. De exemplu, China se remarca printr-o absenta notabila. Am renuntat la o multime de exemple, am actualizat cifrele ori de cate ori s-a impus si am adaugat un comentariu acolo unde gandirea noastra a evoluat – sau unde lucrurile au evoluat de la sine.”

Funky Business Forever este o carte despre ceea ce e nou in economie, si nu despre noua economie. Este o analiza pe orizontala care aduce laolalta schimbarile din diverse domenii, niveluri sociale, regiuni pentru a realiza o imagine de ansamblu a prezentului.

Prezentul este dominat de o schimbare majora de climat. Pe langa incalzirea globala, si sistemele sociale si economice sufera modificari similare din cauza cantitatii enorme de informatii care circula liber si incontrolabil. Printre efecte: inmultirea democratiilor, transformarea pietelor in conversatii unde se schimba informatii pentru a stabili pretul unui produs, destramarea puterii statului si inlocuirea lui de catre puterea metropolelor, internationalizarea, globalizarea. Forta conducatoare? Autorii sunt de parerea ca tehnologia este forta cheie. „Politica bate intotdeauna afacerile, dar tehnologia bate intotdeauna politica.”

Funky Business Forever este o carte care te inspira si iti ofera instrumente de orientare in tumultul schimbarilor actuale. Ne bucuram ca am reusit sa lansam cartea pe piata romaneasca la scurt timp dupa aparitia ei oficiala si suntem convinsi ca va fi apreciata de public.” a declarat Bogdan Ungureanu, directorul editurii Publica.

Lansarea va avea loc in cadrul Salonului de carte Bookfest, pe 20 iunie la ora 15:00 la standul editurii Publica.

Invitati pentru a discuta despre carte sunt: Doru Frolu – Partener DC Communication, Sorin Tranca – Managing Partner Friends Advertising, Bogdan Ungureanu – Executive Manager Publica si Bogdan Naumovici (TBC).

Funkster 1: Dr. Kjell Nordstr¶m este profesor la Stockholm School of Economics si se numara printre fondatorii prestigiosului program de management AMP (The Advanced Management Program). Aria sa de expertiza acopera zona de strategie corporatista, companii multinationale si fenomenul de globalizare. Kjell Nordstr¶m tine prelegeri in toata lumea si este considerat un „rebel cu o cauza”. Conferintele sale combina rigoarea academica cu logica si gandirea „funky-free”.

Funkster 2: Dr. Jonas Ridderstr¥le are un MBA si doctoratul in afaceri internationale. A fost profesor la Stockholm School of Economics, iar in prezent este profesor la Ashridge Business School in Marea Britanie. Studiile sale vizeaza noile modele organizationale si stilurile de leadership in epoca informatiei si au fost prezentate in publicatii academice de marca precum Business Strategy Review, Organization Science si CritcalEYE Magazine. A contribuit la best-seller-ul The Financial Times Handbook of Management and Business: The Ultimate Resource si face parte din colectivul de redactie al The Capstone Business Encyclopaedia. Este colectionar de arta si are o galerie funky in Suedia.

De aceeasi autori, la Editura Publica:

1.Funky Business
Publicata in mai 2007, cartea s-a vandut in 12.000 de exemplare.

2.Karaoke Capitalism
Publicata in noiembrie 2007 si lansata in prezenta autorilor la Bucuresti, in cadrul conferintei conferintei Funky Business in Karaoke Capitalism organizate de Editura Publica. Karaoke Capitalism s-a vandut in 7.000 exemplare

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top