Now Reading
Alin Gherman, Olivia Vereha, Alex Glod, Ioana Vieru şi Andrei Lasc vin la FUN X

Alin Gherman, Olivia Vereha, Alex Glod, Ioana Vieru şi Andrei Lasc vin la FUN X

Revista Psychologies
alin-gherman-olivia-vereha-alex-glod,-ioana-vieru-şi-andrei-lasc-vin-la-fun-x

Alin Gherman – CEO Nobel Technologies, Olivia Vereha – co-fondator Code for Romania; Alex Glod – storyteller, trainer și speaker TEDx, Ioana Vieru – Marketer, Andrei Lasc – director de creație la Cu subtract sunt speakerii celei de a zecea ediții FUN Bucharest.

Evenimentul va avea loc joi, 17 iunie, începând cu ora 19:00, offline, la Mercato Kultur. Biletele sunt disponibile aici. Conform reglementărilor, accesul este permis pe baza adeverinței de vaccinare sau cu rezultatul negativ al unui test PCR realizat cu cel mult 72 de ore înainte de începerea evenimentului.

Fuckup Nights aduce o perspectivă constructivă asupra nereușitelor profesionale, încurajând învățarea din situațiile dificile și facilitând creativitatea.

„Cea de-a zecea ediție FUN Bucharest vine ca un vânt răcoros de vară, pentru a ne îndemna la curiozitate și pentru a ne reaminti că la succes ajungi dacă nu-ți pierzi entuziasmul după eșec. Eșecul ne face cu atât mai interesanți și mai performanți. Adunăm laolaltă profesioniști din domenii variate pentru a descoperi experiențe diferite, dar mai rar discutate, cu ajutorul cărora să devenim mai înțelepți și mai inspirați. Acesta este farmecul Fuckup Nights: ne amintește că suntem oameni și că eșecul poate fi sursă de putere și treaptă pentru progres”, spune Diana Iosu, organizator Fuckup Nights Bucharest.

Moderatoarea evenimentului va fi jurnalista de radio și televiziune Julia Nagy.

„Eșecul este unul dintre cei mai buni prieteni pe care îi poate avea oricine. Personal, pot spune că teama de eșec este ceva cu care mă lupt zi de zi. Dar e o luptă pozitivă, care mă face să mă evaluez mult mai sănătos pe termen lung cu privire la ce sunt capabilă sau nu să fac, să îmi asum riscurile mult mai calculat și să fiu echilibrată pe toate planurile. Cât timp teama de eșec nu devine un inamic perpetuu, care te blochează din a-ți atinge obiectivele, poate fi un aliat de încredere.”, afirmă Olivia Vereha, co-fondator Code for Romania.

Alex Glod, storyteller și speaker TEDx, afirmă că tindem să integrăm fără să ne dăm seama noțiunea că, odată ce ai succes, nu îți mai permiți să eșuezi. „Toate poveștile de succes din antreprenoriat vorbesc despre eșec, dar doar la începutul poveștii și nu se vorbește despre tangoul constant dintre eșec și succes de-a lungul întregii cariere”, adaugă Alex Glod.

O poveste despre provocări profesionale ne va fi împărtășită și de Andrei Lasc, director de creație la Cu Substrat: „Pentru mine eșecul ține de ce mi-am imaginat vs. cum s-a întâmplat. Fiind un om cu imaginație bogată, mi-a luat ceva timp să accept că nu-i musai să se întâmple totul exact cum mi-am imaginat, că uneori poate tocmai diferențele alea au farmec. Cu cât trece timpul îmi dau seama că de cele mai multe ori percep ceva ca fiind un eșec doar dacă cei din jur îl văd așa. Altfel, e o explorare, un experiment care a ieșit altfel decât m-am așteptat și din care am mai învățat ceva.”

Alin Gherman, CEO Nobel Ltd, își amintește de primele eșecuri din copilărie: „Bravo, 10 !” sau „Stai jos, 4!”? La „10” mi-a plăcut. Am fost și la „4”, iar pe astea parcă mi le amintesc mai clar; nu mi-a plăcut așa mult. Noroc că până la urmă am trecut clasa. Școala ne condiționează așteptările la „Bravo, 10”. Însă viața este plină de surprize și, când credem că am descifrat ecuația și vom fi de 10, apare neprevăzutul și ne trimite la corigență. În fața fricii de examen ai două alternative: te închizi în status quo și rămâi unde ești sau reușești să-ți schimbi percepția asupra lui „Stai jos, 4”. Și astfel vei avansa, personal, profesional și te vei pregăti pentru următoarea provocare.”

„Eșecul este inevitabil pe orice plan, iar pe pielea ei Ioana a învățat să nu îl ia atât de în serios, ci să încerce să își învețe lecția, să experimenteze și să meargă mai departe.” explică Ioana Vieru, marketer.

Cu un background în comunicare și User Experience Design, Olivia Vereha își dedică timpul, din 2016, coordonării programelor Code for Romania, organizație civică de tehnologie care aduce la viață soluții digitale pentru problemele sociale, inspirată de mișcarea Code for America. Pasionată de tehnologie și de modul în care digitalul poate modela și îmbunătăți viața oamenilor, Olivia are ca obiectiv înțelegerea în profunzime a comportamentelor umane în interacțiunea cu mediul online.

De mai bine de opt ani, Alex Glod lucrează cu lideri, marketeri și profesioniști din sectorul corporate și ONG pentru a-i ajuta să își spună poveștile cu impact, să se conecteze cu audiențele lor și să le ofere o experiență memorabilă. Este expert în Storytelling aplicat în Public Speaking, Marketing, Antreprenoriat și Leadership, în metode participative precum World Cafe, Open Space și Appreciative Inquiry. A fost de trei ori TEDx speaker la TEDx University of Piraeus 2015, la TEDx Bacău 2015 și la TEDx Calea Domnească 2018 și are peste 33.000 de studenți online pe Udemy.

Andrei Lasc creează lumi din cuvinte și pixeli. Poate îl știi de la Cu substrat, Poevie sau poate ai zâmbit la o campanie de-a lui creată pentru Bookster, Frufru sau Universum. În prezent, colaborează și cu Teach for Romania, JDE, Alten, Greenpeace, Silva, Uber și EY. În funcție de brief, livrează de la DTP la campanii complexe, jonglând cu texte scurte, dar inteligente și cu desene grafice minimaliste. Lucrează atât cu ONG-uri, cât și cu clienți corporativi, iar unele dintre campaniile sale au fost bilingve (RO & ENG).

Cu o experiență de peste 20 de ani în business și peste 15 ani de management, Alin Gherman creează strategia companiei Nobel Technologies și trasează direcțiile de dezvoltare încă din anul 2015. Traseul profesional și experiența de structurare și creștere strategică în domeniul corporate i-au creat lui Alin o reputație de lider în industrie. 

Ioana Vieru conduce în prezent activitățile de Brand & Marketing pentru Visa în România. Pasiunea pentru industria de Marcomm s-a consolidat încă din studenție în cadrul IAA Young Professionals, asociație în care a ajuns să dețină funcția de Board Member și Director de Marketing. Ambiția ei este să se dezvolte constant, să inspire și să fie inspirată de către oameni și idei, astfel încât să adauge valoare și autenticitate în tot ceea ce e implicată.

Fuckup Nights Bucharest, parte a seriei de evenimente care au loc la nivel global, se adresează, în egală măsură, micilor și marilor antreprenori, celor care lucrează în corporații, liber profesioniștilor și studenților. Această mișcare globală care ia amploare cu rapiditate promovează, prin puterea exemplului, concluziile constructive trase în urma nereușitelor profesionale.

Evenimentele au loc în 321 de orașe din 90 dețări din întreaga lume. La fiecare ediție sunt invitați vorbitori din diferite zone de interes precum business, cultură, divertisment, sport care își spun pe scurt poveștile din carieră într-o manieră informală.

Edițiile anterioare Fuckup Nights Bucharest sunt surprinse aici: Vol I, Vol II, Vol III & Vol VI.

Parteneri ai evenimentului sunt: FAN Courier, Guerrilla Radio, Complice, Fonduri Structurale, Bizilve, Learning Network, Psychologies, Kooperativa Fru Fru, IQAds, SMARK Sandler Training, Think Events, Holograma 3D şi Zepelin Production.

Detalii despre eveniment – pe pagina dedicată acestuia: https://fuckupnights.com/bucharest/, dar și pe Facebook: https://www.facebook.com/FUNightsBucharest/

Despre DiFine PR

DiFine PR este o agenție de comunicare full services care combină experiența solidă a echipei, de peste 20 de ani, atât la nivel național, cât și internațional, cu satisfacția de a crea povești de succes. Pe lângă serviciile complete de PR, comunicare și consultanță în afaceri, agenția organizează, de asemenea, evenimente de tehnologie și de afaceri (ex. NASA Space Apps Challenge, TechFest), precum și conferințe, conceptul cel mai recent adăugat pe listă fiind seria de evenimente informale Fuckup Nights Bucharest. Portofoliul actual al clienților agenției include compania de consultanță în afaceri McKinsey & Company, Fondul de Investiții GapMinder VC, Black Sea Fund, Growceanu, acceleratorul de startup-uri Techcelerator, Bitcoin România, platforma Undelucrăm.ro, ClujHub, casa de avocatură bpv Grigorescu Ștefănică, businessul de educație „Școala Informală de IT” și mai multe startup-uri de tehnologie.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top