Now Reading
Oriflame Romania isi schimba sigla

Oriflame Romania isi schimba sigla

Revista Psychologies

Aceasta reflecta si comunica valorile suedeze ale companiei, ce se regasesc in produsele si oportunitatea de afaceri Oriflame. Evenimentul a avut loc in cadrul seminarului national dedicat fortei de distributie a companiei, in fata a 400 de consultanti Oriflame.

Noul logo surprinde esenta progresista a companiei si a produselor Oriflame, dar si sursa de inspiratie si dezvoltare a acestora, natura, prin intermediul ingredientelor folosite si a modului de dezvoltare a afacerii. Spiritul etic si implicarea companiei Oriflame in societate sunt, de asemenea, incluse in noua sigla. Aceasta reflecta dorinta Oriflame de a avea aceeasi reprezentare vizuala in toate pietele din lume in care afacerea este prezenta.

Pavlina Marinova, Director General Oriflame Romania si Vicepresedinte Vanzari si Operatiuni Globale Oriflame declara: „Imi place foarte mult noul logo al companiei Oriflame; el face trimitere directa la Suedia, tara sa de origine si ne conecteaza mai mult cu valorile suedeze recunoscute de naturalete, progres si etica. Compania suedeza este deosebita si am convingerea ca toti clientii si consultantii Oriflame vor aprecia legatura si mai puternica cu aceasta datorita noului logo. Lansarea vine intr-un moment perfect pentru Oriflame Romania, care intentioneaza sa popularizeze valorile Oriflame printre clientii si consultantii din Romania, iar noua sigla va fi un minunat sprijin in acest demers. De asemenea, trebuie spus ca noul logo denota maturitate si seriozitate aratand cresterea continua a companiei care a devenit un brand serios, aflat pe primul loc in multe tari din lume.”

Elementele promovate de noua sigla rezuma mostenirea suedeza a companiei, care se traduce prin: protejarea naturii, permanenta inovatie si simplitate, trasaturi care se regasesc atat in oportunitatea de afaceri Oriflame, cat si in calitatea produselor cosmetice si a serviciilor pe care compania le pune la dispozitia clientilor sai. Noul logo a pastrat numele companiei, dar mentiunea “SWEDEN” afirma originea si sursa valorilor care stau la baza acesteia.

Noua sigla Oriflame va aparea pentru prima data in catalogul de produse cosmetice Oriflame cu numarul 4, valabil in perioada 24.02.2011- 20.03.2011.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top