Now Reading
(P) Optimizarea SEO, cheia succesului în online

(P) Optimizarea SEO, cheia succesului în online

Vizibilitatea în mediul online a devenit un criteriu indispensabil pentru oricine deține un business, indiferent de sectorul de piață în care își desfășoară activitatea. Din acest motiv, antreprenorii ar trebui să opteze pentru servicii de optimizare SEO profesionale, astfel încât brandurile lor să se bucure de o poziție favorabilă în topul preferințelor utilizatorilor de Internet.

AdMarks este o agenție de marketing online care oferă servicii SEO personalizate, raportându-se la necesitățile și particularitățile businessurilor care își doresc mai multă vizibilitate în mediul digital.

De ce optimizare SEO?

SEO este prescurtarea de la Search Engine Optimization și este un proces de durată care are ca scop poziționarea site-urilor pe prima pagină în SERP (Search Engine Results Pages).

Studiile arată că doar 5% dintre utilizatori vizitează pagina a doua a rezultatelor afișate de Google în cazul căutării efectuate, de aceea primele poziții de pe prima pagină sunt relevante.

De asemenea, doar primele 5 rezultate primesc 67% din totalul vizitelor efectuate în urma unei căutări.

Pe scurt, optimizarea SEO este acel proces eficient de promovare de care are nevoie orice business pentru a avea succes în online.

Cât costă o campanie SEO?

Prețurile unei campanii SEO nu sunt fixe, ci diferă de la caz la caz în funcție de necesitățile pe care le are fiecare business.

SEO, un proces eficient de promovare al brandurilor

Cum arată publicitatea în România, potrivit ultimelor statistici efectuate:

  • prin poștă 1%,
  • prin radio are 3%,
  • prin e-mail deține 4%,
  • din magazine 6%,
  • din presă 6%,
  • prin televiziune 34%,
  • din online 35%

De aceea, activitatea din online pe care o desfășori în mod curent, poate influența într-un mod pozitiv sau negativ evoluția businessului tău.

În condițiile în care publicitatea a evoluat extraordinar de mult în ultimii ani, extinzându-se îndeosebi în mediul digital, ar trebui să ne preocupăm mai mult de activitatea pe care o desfășurăm în spațiul online, mai ales dacă deținem un brand. Iată câteva lucruri pe care ar trebui să le ai în vedere dacă îți dorești un site bine optimizat:

  1. Design mobile friendly. În general, majoritatea oamenilor accesează site-urile utilizând un smarphone și mai puțin un PC.
  2. Conținut relevant și de calitate. Conținutul de calitate este foarte important pentru site-ul tău deoarece transmite anumite mesaje.
  3. Optimizarea meta descrierilor. Un rol important în optimizarea SEO îl îndeplinesc meta descrierile. Acestea trebuie realizate în conformitate cu algoritmii Google.
  4. Viteza de încărcare a site-ului. Conform ultimelor cercetări efectuate de către specialiștii în domeniu, viteza medie de încărcare a unui magazin online este de 7.8 secunde pe desktop și 9 secunde pe mobil. De aceea, este foarte important ca businessurile să-și optimizeze viteza de încărcare a site-urilor.

Așadar, pentru ca magazinul tău online să se bucure de promovarea site-ului în Google, este important să găsești o agenție SEO – cum este, de exemplu, AdMarks, unde ai parte de servicii de calitate, în conformitate cu cerințele impuse de algoritmii motorului de căutare.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top