Now Reading
Proiectul CSR având ca temă bucuria de a trăi a premiat tinerii artiști ai Liceului de Arte Plastice ,,Nicolae Tonitza”

Proiectul CSR având ca temă bucuria de a trăi a premiat tinerii artiști ai Liceului de Arte Plastice ,,Nicolae Tonitza”

Revista Psychologies
proiectul-csr-având-ca-temă-bucuria-de-a-trăi-a-premiat-tinerii-artiști-ai-liceului-de-arte-plastice-nicolae-tonitza

Peste 80 de elevi și cadre didactice de la Liceul de Arte Plastice „Nicolae Tonitza” au fost premiați în cadrul ceremoniei care a marcat talentul și creativitatea liceenilor din cadrul proiectului CSR având ca temă bucuria de a trăi, susținut de echipa ALOMA. 66 de elevi din clasele IX-XII au creat 71 de lucrări de artă prin diverse tehnici: pictură, gravură, colaje, grafică digitală și desen animat, toate reflectând viziunea lor despre ceea ce ne poate aduce bucurie în viața de zi cu zi.

„Apreciem mult talentul elevilor care au răspuns cu entuziasm inițiativei noastre, realizând lucrări de artă deosebite! Am descoperit o nouă generație de tineri artiști plastici, care vor avea multe de spus în următorii ani!”, a declarat Cristian Doxan, Country Manager România & Adriatic Region FRONERI Ice Cream.

Ceremonia de premiere a avut loc în curtea liceului, unde elevii și-au ridicat premiile în aplauzele colegilor, veniți special pentru a-i susține. Toți cei care au înscris lucrări au primit diplome și materiale de lucru: șevalete metalice pliabile, culori acrilice, blocuri de desen, alături de rucsaci și tricouri pentru vacanță. Totodată, cadrele didactice coordonatoare au fost premiate pentru contribuția lor deosebită.

„Ne-am implicat cu toții activ în acest proiect extracurricular. Astfel de inițiative se aliniază eforturilor noastre constante de a încuraja și susține talentul elevilor noștri și de a-i motiva să își pună în valoare calitățile artistice”, a declarat Prof. May Oana Isar, Director al Liceului de Arte Plastice „Nicolae Tonitza”.

Despre ALOMA

Brandul ALOMA face parte din grupul FRONERI, o companie globală de înghețată, prezentă pe scară largă în întreaga lume, desfășurându-și activitatea în 20 de țări. FRONERI oferă o gamă completă de produse de înghețată, de la înghețată cu lapte la înghețată pe bază de apă, sorbet și înghețată organică, înghețată pe băț și la cornet. FRONERI este un partener licențiat de lungă durată al unor companii de top precum Nestlé și Mondelēz, având peste 10.000 de angajați la nivel mondial.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top