Now Reading
Clubul mamelor la Help Net cu Andreea Marin Banica

Clubul mamelor la Help Net cu Andreea Marin Banica

Revista Psychologies

Fii o mama cool si informata si intra in Clubul Mamelor. Azi, joi, 17 februarie, s-a lansat cardul de fidelitate Help Net, sustinut de Andreea Marin Banica, o initiativa menita sa vina in sprijinul mamicilor. In ce consta? Daca faci cumparaturi de peste 100 de lei din reteaua Help Net si ai acest card de fidelitate, vei intra automat in Clubul mamelor, si vei primi asistenta de la medici dermatologi, nutritionisti si farmacisti Help Net.

Este o inititativa cu atat mai laudabila cu cat provocarile in ziua de azi sunt mari la capitolul „copii”. Oana Becarian Brand & Communication Manager Help Net Farma SA, ne da mai multe detalii despre proiect:

 

1. Pe cate carduri mizati in aceasta campanie?

Am ajuns deja la un numar de un milion de clienti fideli – practic unul din cinci bucuresteni are card Help Net – si ne dorim ca numarul acestora sa creasca. Noi vom continua sa investim in clientii nostri fideli si sa crestem reteaua de farmacii, pentru a putea acorda sprijin si servicii de calitate comunitatilor de care apartin.

2. De ce Andreea Marin ca imagine?

Andreea Marin Banica este o personalitate marcanta a vietii publice romanesti, cu o indelungata activitate ca ambasador UNICEF, dar si o militanta pentru drepturile femeii, ale mamei. Implicarea sa activa si continua in viata mamei si copilului a facut ca alegerea noastra sa fie simpla si ferma.

 

3. De ce aceasta cauza (a mamelor)? Cum v-a venit ideea unui astfel de produs? Ce asteptari aveti de la aceasta campanie?

Implicarea noastra activa in viata comunitatii a inceput inca de acum 12 ani si este deja de notorietate. Momentul nasterii este special pentru fiecare femeie si intotdeauna ne-am implicat cu atentie si daruire in activitati dedicate mamei si copilului. Am avut de-a lungul vremii multe campanii si programe exclusiv pe acest segment, iar demersul nostru prezent este practic incununarea tuturor acestora. Obiectivul nostru este de a deveni cel mai important furnizor de servicii farmaceutice pentru mama si copil – cred in aceasta campanie si in capacitatea sa de a ne ajuta sa ne indeplinim obiectivul.

 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top