Now Reading
NIVEA sarbatoreste 100 de ani de ingrijire a pielii

NIVEA sarbatoreste 100 de ani de ingrijire a pielii

Revista Psychologies

Aniversarea NIVEA este sarbatoarea unui secol in care ingrijirea pielii a evoluat de la formula clasica la o gama ampla si performanta de produse, care acopera toate nevoile de ingrijire.

In prezent, cu o gama de aproximativ 500 de produse si mai mult de jumatate de miliard de consumatori in toata lumea, NIVEA este cel mai cunoscut brand de ingrijire a pielii din lume.

In Romania, NIVEA se situeaza pe primul loc in 6 dintre cele mai importante segmente: ingrijrea fetei, ingrijirea corpului, deodorante, geluri de dus, after shave si ingrijirea fetei pentru barbati.

Consumatorii asociaza NIVEA cu o piele sanatoasa, bine ingrijita si cu sentimentul de incredere si siguranta.

Ingrijirea pielii incepe cu NIVEA Creme

Arata bine si te face sa te simti bine in pielea ta. Este versatila si are multiple beneficii. Are parfumul copilariei, al increderii si delicatetei.

Oricat de grabita ar fi lumea de azi, celebra cutiuta albastra continua sa faca parte din viata noastra de zi cu zi.

Trei minti insipirate, cu spirit atreprenorial si multa pasiune, au creat ceea ce avea sa fie prima crema stabila din lume: NIVEA Creme.

In anul 1890, Dr. Oscar Troplowitz a achizitionat compania Beiersdorf din Hamburg. Consilierul sau, celebrul dermatolog Prof. Dr. Paul Gerson Unna, avea o inclinatie catre inovatii.

El i-a prezentat lui Troplowitz un nou tip de emulsificator, numit Eucerit (lit. “ceara frumoasa”), inventat de chimistul Isaac Lifschutz.

Prin folosirea acestuia, a fost posibila dezvoltarea primei creme stabile, bazate pe ulei si apa, care a putut fi produsa la nivel industrial: NIVEA Creme.

La inceput, in 1911, crema a fost vanduta intr-o cutie galbena, eleganta, inspirata din curentul “Art Nouveau”.

Cutiuta albastra inscriptionata cu litere albe a fost inaugurata in anul 1925.

Chiar si in acele vremuri, cuvantul NIVEA era sinonim cu ingrijirea pielii si noua crema a devenit, in scurt timp, un obiect de cult.

 

Succesul NIVEA – inovatie, ingrijire, continuitate

Apropierea de consumatori si imensa forta inovatoare, data de cercetarea riguroasa, sunt secretele succesului NIVEA.

Aceste calitati, alaturi de strategiile de marketing puternice, au reusit sa mentina produsul in atentia unui public in continua schimbare si diversificare.

Celebrei cutiute albastre i-au urmat alte inovatii fara de care nu ne putem imagina ritualul modern de ingrijire a pielii: primul produs pentru protectie solara, primul lapte de corp, primul after-shave fara alcool, primul deodorant cu proprietati de ingrijire a pielii si prima crema anti-rid cu coenzima Q10, proprie pielii.

La ce sa ne asteptam mai departe? Expertii Beiersdorf AG Skin Research Center din Hamburg, unul dintre cele mai importante si moderne centre de cercetare dermatologica din lume, elaboreaza noi ingrediente active, pun bazele a noi descoperiri care vor duce mai departe mostenirea unui veac de inovatie si calitate in ingrijirea pielii.

In spatele inovatiilor regasim increderea consumatorilor in marca NIVEA. In ultimii 10 ani, NIVEA a fost desemnata „Cea mai de incredere marca de ingrijire a pielii” in cadrul studiului „The Most Trusted Brands” realizat de Readers’s Digest, in 16 tari europene.

Iar increderea consumatorilor, familiaritatea si entuziasmul fata de brandul NIVEA sunt cea mai importanta rasplata pentru un secol de grija si inovatie.

 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top