Citești
Exerciții pentru fermitatea brațelor

Exerciții pentru fermitatea brațelor

Cătălina Cristescu

Nu ai timp să mergi la sală? Tonifiază-ți brațele chiar la tine acasă! Vera Fodoroiu, personal trainer, instructor de fitness și aerobic, îți propune câte trei exerciții diferite pentru fermitatea brațelor.

 

Poți folosi gantere (dacă ai acasă) ori o sticlă cu apă de jumătate de litru sau un litru și un scaun.

Citește și:

Oboseală, dureri, răceală? Tehnici de acupunctură care te fac bine și poți să le aplici acasă sau la birou

Cafeaua – antidepresivul tău zilnic

Exercițiul 1 – pentru biceps (partea din față a brațului)

Poziție dreaptă a corpului, picioarele depărtate până la lățimea umerilor, umerii deasupra bazinului, bazinul deasupra călcâielor, spatele drept, abdomenul încordat, ții brațele aproape, întinse pe lângă trunchi, greutatea orientată spre înainte, și aduci brațele cu mișcare de flexie (îndoire) până aproape de umăr. Faci 20 de repetări, 5 seturi, cu o pauză de 30 de secunde după fiecare set.

 

Exercițiul 2 – lucrează, în principal, mușchii umerilor

Poziție dreaptă a corpului, picioarele depărtate până la lățimea umerilor, umerii deasupra bazinului, bazinul deasupra călcâielor, spatele drept, abdomenul încordat, brațele întinse pe lângă corp, greutatea orientată spre picior, ridici în lateral ambele brațe până la nivelul umerilor, apoi revii la poziția de plecare. Faci 20 de repetări, 5 seturi, cu o pauză de 30 secunde după fiecare set.

 

Exercițiul 3 – lucrează mușchiul triceps (partea din spate a brațului)

Te așezi pe marginea scaunului, poziționezi mâinile pe scaun, în dreptul șoldului, cu degetele orientate spre fesieri, desprinzi corpul de pe scaun și menții poziția mâinilor, muți centrul de greutate spre înainte, apoi flexezi cotul până când antebrațul formează un unghi de 90 de grade cu brațul, apoi revii la poziția inițială, cu brațele întinse. Faci 15 repetări, 5 seturi, cu o pauză de 30 secunde după fiecare set.

Vera Fodoroiu este personal trainer, aerobic&fitness instructor la Big Gym Fitness, 0727811048, www.biggym.ro, https://www.facebook.com/vera.fodoroiu

Foto: Shutterstock

 

 

Abonează-te la newsletter!

Abonează-te la newsletter!

Primește săptămânal resurse prin intermediul e-mail-ului!

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

Vezi comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sus
Prinde o reducere o dată în lună! Totul redus cu 30%
ABONAMENTE, CĂRȚI, EVENIMENTE
AGENDE PERSONALIZATE