CItesti acum
Suferi de insomnie? Manipulează-ți cele 5 simțuri pentru a dormi mai bine

Suferi de insomnie? Manipulează-ți cele 5 simțuri pentru a dormi mai bine

Cătălina Cristescu

Te-ai săturat de insomnii? Te trezești noaptea de câteva ori, iar dimineața nici cafeaua nu își mai face bine efectul? Seara, înainte de culcare, pune-ți în funcțiune toate simțurile. Garantat vei dormi ca un bebeluș.

Pentru un somn odihnitor, este important ca în dormitor să fie complet întuneric, liniște, iar așternuturile tale să fie plăcute la atingere.

Citește și:

Consumul exagerat de zahăr și îndulcitori, un pericol real pentru organism

De ce e important să-ți faci o mamografie

Să dea voie pielii să respire, nu să rețină căldura, iar gustul pe care îl ai în gură să fie agreabil – așadar, mare atenție ce mănânci și bei la cină sau chiar înainte de culcare.

În ceea ce privește mirosul, pulverizează în cameră sau pe pernă câteva picături de ulei de lavandă.

Citeste si

Două studii din 2005 și 2012 au confirmat că aroma de lavadă te ajută să ai un somn mai profund și să te simți mult mai relaxat (pulsul, tensiunea arterială și temperatura corpului scad).

 

Foto : Shutterstock

Vezi comentarii (0)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

La inceputul paginii