Citești
5 exerciţii scurte pentru reîncărcarea bateriilor

5 exerciţii scurte pentru reîncărcarea bateriilor

Revista Psychologies
5-exerciţii-scurte-pentru-reîncărcarea-bateriilor

Gândește-te la aceste exerciţii ca la niște injecţii cu vitamine pe care le iei dintr-o dată. Nici n-o să observe cineva (în afară de tine, bineînţeles) că ești în mijlocul unui exerciţiu de mini-reîncărcare, că imediat se și termină. Reîncărcările de tip „mini“ pot dura de la câteva secunde la câteva minute.

1. Scurtă meditație (1-5 min.)

Așază-te, respiră și încearcă să te concentrezi pe un singur lucru. Ar putea fi propria respiraţie, un obiect sau poate un cuvânt. Menţine-ţi concentrarea fără să acorzi atenţie niciunui alt lucru. Asta îţi va abate gândurile și te va ajuta să te relaxezi. La un moment dat, vei înceta să te mai concentrezi asupra obiectului ales.

See Also

Citeşte articolul integral în ediţia specială Psychologies, SEPTEMBRIE 2020: Viaţa e mişcare.

Abonează-te la newsletter!

Abonează-te la newsletter!

Primește săptămânal resurse prin intermediul e-mail-ului!

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top