HEYDUDE Country: nu doar o locație, ci o mentalitate


Cânețul și compozitorul Lewis Capaldi este imaginea celei mai îndrăznețe campanii HEYDUDE de până acum.
HEYDUDE, brandul global de încălțăminte casual recunoscut pentru confort și stil, colaborează cu muzicianul britanic de top Lewis Capaldi pentru a promova cea mai îndrăzneață campanie globală de până acum: HEYDUDE Country.
Lansată odată cu mult-sărbătorita revenire a lui Capaldi pe scenă, campania surprinde amestecul său caracteristic de umor, onestitate și sinceritate. O potrivire naturală pentru mentalitatea HEYDUDE, Capaldi întruchipează un stil de viață în care confortul merge dincolo de ceea ce porți – este vorba despre încredere, relaxare și despre a fi tu însuți fără scuze.
HEYDUDE Country nu este un loc, ci un spațiu mental. O mentalitate înrădăcinată în autoexprimare, autenticitate și în a te prezenta așa cum ești. Campania celebrează un nou tip de moment cultural, în care ceea ce simți contează la fel de mult ca felul în care arăți.
HEYDUDE, brandul global de încălțăminte casual, cunoscut pentru îmbinarea stilului individual cu confortul în fiecare pereche de pantofi, îl prezintă pe faimosul cântăreț și compozitor Lewis Capaldi ca fiind cel mai nou ambasador al său pentru campania globală HEYDUDE Country.
Proaspăt întors de la legendara sa revenire la Festivalul Glastonbury, după lansarea single-ului său „Survive”, care a ajuns în topuri, și înainte de turneul său cu casa închisă, Capaldi, renumit pentru atitudinea sa pragmatică și pentru susținerea vocală a sănătății mintale, reprezintă perfect mișcarea globală HEYDUDE, menită să celebreze exprimarea de sine, confortul și ieșirea în lume ca sinele tău deplin, nefiltrat.
Campania HEYDUDE Country surprinde spiritul bazei globale de fani în creștere a brandului și invită noi fani să experimenteze brandul prin intermediul unor povești ample și momente din viața reală, cu scopul de a construi o comunitate și o conectivitate și de a încuraja fanii să fie cât mai autentici. În esență, HEYDUDE Country este mai mult decât un loc, este un spațiu mental.
Parteneriatul cu Capaldi va debuta cu un scurtmetraj exclusiv care oferă o privire intimă asupra călătoriei lui Lewis Capaldi ca artist. De la gestionarea presiunilor faimei până la reconectarea cu ceea ce contează cu adevărat, filmul surprinde reflecții personale, momente sincere și umorul care l-au transformat într-un favorit al fanilor. În esență, dezvăluie cum și-a găsit Capaldi propria versiune de HEYDUDE Country – nu un loc, ci un spațiu mental unde se simte cu picioarele pe pământ, creativ și cât se poate de el însuși.
Lewis Capaldi spune: „A fost minunat să colaborez cu HEYDUDE, care se concentrează pe a te simți bine în pielea ta. A face muzică este ceva ce îmi aduce multă alinare. Trebuie să faci muzică pentru tine și apoi să speri că oamenii se regăsesc în ea”.
„Lewis reprezintă potrivirea perfectă pentru HEYDUDE Country – el întruchipează spiritul brandului nostru ca nimeni altul”, a declarat Michael Anthes, vicepreședinte senior și director general al HEYDUDE International. „Este autentic, ușor de înțeles și trăiește stilul de viață axat pe confort, pe care îl celebrăm. Această campanie este despre mai mult decât încălțăminte; este despre încredere, exprimare de sine și găsirea acelui spațiu mental unic în care poți fi tu însuți fără a-ți cere scuze. Lewis nu doar poartă HEYDUDE, el este HEYDUDE Country și abia așteptăm să împărtășim această energie cu lumea.”
Lansarea campaniei globale HEYDUDE Country se bazează pe creșterea explozivă a brandului în SUA, unde devine rapid un favorit cultural al membrilor Generației Z. Parteneriatul cu Capaldi este o etapă importantă pentru brand, deoarece acesta dorește să extindă HEYDUDE Country la nivel internațional, cu o concentrare specială pe Regatul Unit. Anunțul vine însoțit de un eveniment oficial de lansare, care va avea loc în orașul natal al lui Lewis, Glasgow.
Campania va continua să se desfășoare în Europa cu o serie de momente experimentale neașteptate, inspirate de branduri, și activări pop-up, toate invitând oamenii să își găsească propria versiune unică a „HEYDUDE Country”, unde se pot întâlni prin experiențe creative comune, pasiuni personale și conexiuni semnificative.
HEYDUDE devine rapid un brand de încălțăminte preferat pentru orice, de la momente casual și călătorii, la festivaluri de muzică și ținute after work. Conceput pentru a arăta relaxat, îmbinând stilul cu funcționalitatea, modelul Wally Stretch Sox – stilul purtat de Lewis în scurtmetrajul care provoacă reflecție – fac parte din franciza emblematică Wally și Wendy a HEYDUDE, care creează confort și lejeritate și se integrează perfect în stilul creativ de zi cu zi.
Despre Crocs Inc.
Crocs, Inc. (Nasdaq: CROX), cu sediul central în Broomfield, Colorado, este lider mondial în încălțăminte casual inovatoare pentru toți, combinând confortul și stilul cu o valoare pe care consumatorii o cunosc și o apreciază. Mărcile companiei includ Crocs și HEYDUDE, iar produsele sale sunt vândute în peste 80 de țări prin canale de vânzare en-gros și direct către consumator. Pentru mai multe informații despre Crocs, Inc., vizitați investors.crocs.com. Pentru a afla mai multe despre brandurile noastre, vizitați www.crocs.com sau www.heydude.com. De asemenea, puteți da follow atât brandului Crocs, cât și HEYDUDE pe rețelele sociale.