Now Reading
Blue Point: Salariile pot creste pana la de 4 ori mai mult

Blue Point: Salariile pot creste pana la de 4 ori mai mult

Revista Psychologies

Blue Point a fost fondata in 2007, cu un capital 100% romanesc si o investitie de 40.000 de euro, suma care s-a marit cu inca pe atat pentru sustinerea operationala a activitatii. „Ne-am recuperat investitia dupa trei ani si am decis sa reinvestim profitul pentru a creste calitatea serviciilor oferite. Cea mai mare provocare pentru mine a fost pana cand am ajuns la break even”, spune Violeta Rosu, Managing Partner la Blue Point.

Compania antreprenoriala a inceput cu doar 5 angajati, dar s-a extins rapid de la an la an, ajungand sa incheie anul 2015 cu aproape 200 de angajati, cu o cifra de afaceri de 11,6 milioane de lei si in topul celor mai bune companii de profil din Romania.

Despre cum a plecat de la statutul de angajata si a ajuns sa infiinteze propria companie, Violeta Rosu mentioneaza: „In loc sa schimb o corporatie cu alta, m-am gandit ca cel mai bun lucru ar fi sa pornesc o afacere pe cont propriu. Prietenii mei, care sunt si actualii mei asociati, detineau deja o companie si aveam, astfel, un model de anteprenoriat dupa care sa ma ghidez. Asa ne-am gandit sa construim un business in care eu sa vin cu experienta operationala si ei cu experienta de antreprenori. Astfel s-a nascut, de fapt, Blue Point”.

Managing Partner Blue Point: „Am invatat ca trebuie sa fiu un exemplu pentru compania mea, ca trebuie sa muncesc cot la cot cu angajatii mei, ca sa reusim in ce ne propunem.”

In prezent, compania are in portofoliu peste 30 de clienti, printre care se numara companii precum Vodafone, Xerox, ING Bank, Tiriac Auto, Pepsi si DHL Express, pentru care ofera solutii profesioniste si personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (suport clienti, infoline si helpdesk, suport tehnic, programe de loializare).

In vara anului 2016, Blue Point si-a continuat planurile de expansiune, deschizand primul sau call-center din provincie, in Slobozia, ca urmare a cresterii solicitarilor de servicii call center. Centrul va furniza servicii de telesales, suport clienti, infoline si suport tehnic.

„Suntem la un plus de 70% fata de aceeasi perioada a anului trecut si cred ca vom creste si mai mult pana la final de an. Avem noi clienti in noi domenii de activitate: asigurari si banking”, explica Violeta Rosu. Iar pentru 2017, compania are in vizor o extindere a serviciilor si pentru clientii din alte tari, scopul fiind de a avea call centerul ocupat 24 de ore.

Intr-o industrie dominata de investitii straine, Blue Point a reusit sa se afirme atat prin serviciile oferite clientilor, cat si prin avantajele de care au parte angajatii.

Poti aplica pentru joburile Blue Point pe eJobs.ro.

In prezent, echipa Blue Point este alcatuita din 250 de angajati, cu o varsta medie de 25 de ani. Pana la finalul anului, call centerul planuieste sa isi mareasca numarul de colegi. In Slobozia, compania urmareste sa ajunga la 50 de angajati care vor oferi servicii pentru companii din industriile de telecomunicatii, asigurari si FMCG (Fast-moving consumer goods). De asemenea, pe langa cei din noul call center, Blue Point planuieste sa mai angajeze inca 50 de consultanti in vanzari prin telefon, pana la finalul anului.

„Este foarte important pentru noi sa gasim oamenii potriviti, doritori sa invete si sa fie entuziasmati si motivati de ceea ce fac. Este si motivul pentru care am organizat pe 21 octombrie ZIUA PORTILOR DESCHISE la Blue Point, unde cei interesati au putut vedea exact cum se lucreaza la noi in echipa si care este atmosfera din birou”, spune fondatoarea companiei.

Citeste mai multe aici.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top