Now Reading
NIVEA lansează gelurile de duș FRESH BLENDS

NIVEA lansează gelurile de duș FRESH BLENDS

Revista Psychologies
NIVEA-Gel-de-dus-Fresh-Blends_gama

Vara avem nevoie de o îngrijire mai atentă a pielii, iar gelurile de duș NIVEA Fresh Blends au grijă de piele lăsând-o suplă, fină la atingere și catifelată. În același timp, aduc o senzație plăcută de prospețime și revigorare după fiecare duș.

În plus, noua gamă de geluri de duș NIVEA Fresh Blends are grijă și de mediul înconjurător, datorită formulei biodegradabile în proporție de 98%** și ingredientelor derivate natural*.

Combinația armonioasă dintre ingredientele inspirate de natură, extractele delicioase din fructe și laptele vegetal răsfață total simțurile cu arome extra-fresh:

  • Gel de duș NIVEA FRESH BLENDS cu caise, mango și lapte de orez
  • Gel de duș NIVEA FRESH BLENDS cu zmeură, afine și lapte de migdale
  • Gel de duș NIVEA FRESH BLENDS cu pepene roșu, cocos și mentă

Reducerea impactului negativ asupra mediului este un obiectiv important al NIVEA, compania dezvoltând continuu produse care sunt atente cu mediul înconjurător.

În plus, 90% din ingredientele folosite în realizarea gelului de duș NIVEA Fresh Blends sunt ingrediente derivate natural și nu conțin elemente de origine animală.

Prețul recomandat începând cu iunie 2020 este de 17.7 lei (TVA inclus), iar produsele vor fi disponibile în marii retaileri: Carrefour, DM, Auchan, Kaufland, Cora şi alţii.

Despre NIVEA:

NIVEA este cea mai de încredere marcă de îngrijire a pielii, la nivel mondial***.

Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezintă expresia inovaţiei şi calităţii superioare în sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari şi mai importante branduri globale.

See Also

Manifestând mereu grijă pentru oameni, NIVEA a ajuns să fie, de-a lungul timpului, mai mult decât o marcă de îngrijire personală, devenind parte din familie.

*conține 90% ingrediente din natură, care își păstrează peste 50% din proprietățile de dinaintea procesării, inclusiv apa.

**conform OECD 301/302 sau metode echivalente.

***Sursă: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume global de brand în categoriile: Îngrijirea Corpului, Îngrijirea Feţei şi Îngrijirea Mâinilor; în ceea ce priveşte valoarea de vânzare cu amănuntul, în 2012.

Abonează-te la newsletter!

Abonează-te la newsletter!

Primește săptămânal resurse prin intermediul e-mail-ului!

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top