CItesti acum
Ingredientul secret pentru refacerea musculară post-antrenament

Ingredientul secret pentru refacerea musculară post-antrenament

Cătălina Cristescu

Ți-ai făcut abonament la sală și ești hotărâtă să dai jos câteva kilograme și să-ți tonifici corpul. O inițiativă lăudabilă, dar ce facem cu oboseala musculară de după antrenament?

Medicii spun că este indicat ca, la finalul fiecărei ședințe de fitness, aerobic, kangoo etc. (nu prea contează ce tip de sport faci), să mănânci puțin ghimbir sau preparate care să conțină această rădăcină miraculoasă.

Citește și:

Sport în aer liber

Pole fitness: sport și explorarea feminității

Mai mult, pentru refacerea maximă a mușchilor e bine să ingerezi ghimbir dimineața, pe stomacul gol, fără să mănânci sau să bei ceva înainte.

Citeste si

Ghimbirul se pare că îți ține sub control și nivelul de glucoză, aspect esențial dacă vrei să îți menții în parametri optimi greutatea și nivelul de energie.

Foto: Shutterstock

Abonează-te la newsletter!

Abonează-te la newsletter!

Primește săptămânal resurse prin intermediul e-mail-ului!

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

Vezi comentarii (0)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top