Now Reading
Levi’s & Denim Tears la a patra colecție colaborativă

Levi’s & Denim Tears la a patra colecție colaborativă

Revista Psychologies

Brandul Levi’s și Denim Tears celebrează istoria orașului New Orleans în cea de-a patra colecție colaborativă

În virtutea succesului colaborărilor lor anterioare, brandul Levi’s și Denim Tears revin cu cea de-a patra colecție, care aduce un omagiu bogatului mozaic cultural reprezentat de New Orleans și tradiției amerindiene Black Masking. Cea mai recentă colecție de la Levi’s și Denim Tears onorează arta, reziliența și spiritul comunitar al Tinerilor Vânători Seminole și al veneratului Big Chief Demond Melacon, prin piese concepute atent care îmbină moștenirea și îmbrăcămintea stradală contemporană.

A patra colecție Levi’s x Denim Tears oferă opt piese noi. Foto Trucker și Photo Jeans prezintă articole de îmbrăcăminte imprimate cu fotografii care îi surprind pe Tinerii Vânători de Seminole în ținuta de ceremonie, imortalizând măiestria vibrantă și semnificația culturală a acestei tradiții. Fiecare piesă foto imprimată este supusă unui proces intenționat de imperfecțiune în timpul imprimării, asigurându-se că nu există două articole exact la fel, onorând natura artizanală a costumelor indiene Mardi Gras în sine. Jacheta Photo Trucker are o siluetă relaxată, ușor scurtată, bazată pe designul emblematic Type III, în timp ce jeanșii Photo asortați își trag inspirația din modelul 568 Stay Loose.

Inspirându-se mai departe din moștenirea New Orleans, jacheta și pantalonii sport au o spălare mijlocie indigo cu blocaj de culoare închisă, înfrumusețate cu imprimeu fleur-de-lis din bumbac – un simbol profund legat de rădăcinile franțuzești ale orașului. Dungile aurii cu aspect de frânghie evocă detaliile ornamentate ale uniformelor de fanfară, un alt element semnificativ al expresiei culturale a orașului.

Hanoracul cu guler crewneck continuă explorarea tematică a colecției cu o bază neagră prespălată, cu aceeași broderie din bumbac fleur-de-lis. Între timp, tricoul de baseball combină imprimeul floral cu vichy, are mâneci trei sferturi, este de culoare verde închis, evocând modele de fețe de masă din sud, care simbolizează adunările de familie și sărbătoarea comunală.

Completând colecția sunt accesorii care onorează practicile culturale: un Durag mid-indigo cu imprimeu floral din bumbac și o pălărie imprimată cu fotografii, care prezintă aceeași tehnică de imperfecțiune intenționată folosită în întreaga colecție.

„New Orleans reprezintă o intersecție unică de influențe culturale africane, indigene și franceze, care au modelat identitatea americană în moduri profunde”, spune Tremaine Emory, fondatorul Denim Tears. „Această colecție onorează tradițiile sacre ale indienilor Mardi Gras în timp ce le recunoaște relevanța continuă în cultura contemporană. Imperfecțiunile intenționate în procesul nostru de tipărire reflectă atingerea umană din spatele acestor tradiții – ceva care nu poate fi produs în masă sau replicat.”

A patra colecție Levi’s x Denim Tears a fost fotografiată în New Orleans, imortalizând membrii Young Seminole Hunters, surprinzând legătura autentică dintre aceste piese vestimentare și comunitatea pe care o celebrează. Colecția s-a lansat la nivel global pe 4 aprilie și este disponibilă pe Levi.com.

 

Despre Levi’s

Brandul Levi’s simbolizează stilul american clasic și cool fără efort. De la inventarea lor de către Levi Strauss & Co. în 1873, blugii Levi’s au devenit unele dintre cele mai recunoscute articole de  îmbrăcăminte din lume, captând imaginația și loialitatea oamenilor de generații. Astăzi, portofoliul de mărci Levi’s continuă să evolueze printr-un spirit de pionierat și inovator neobosit, care este de neegalat în industria de îmbrăcăminte. Gama noastră de îmbrăcăminte de blugi și accesorii de top este disponibilă în peste 110 de țări, permițând persoanelor din întreaga lume să-și exprime stilul propriu. Pentru mai multe informații despre marca Levi’s, produsele și magazinele sale, vă rugăm să vizitați levi.com.

 

Despre Levi Strauss & Co.

Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii de îmbrăcăminte de marcă din lume și un lider global producerea blugilor. Compania proiectează și comercializează blugi, îmbrăcăminte casual și accesorii aferente pentru bărbați, femei și copii sub mărcile Levi’s, Dockers, Signature by Levi Strauss & Co., Denizen și Beyond Yoga. Produsele brandului sunt vândute în peste 110 de țări și în întreaga lume printr-o combinație de lanțuri de comercianți, magazine universale, site-uri online și are o amprentă globală de aproximativ 3.200 de magazine de tipul shop-in-shop. Veniturile nete raportate ale Levi Strauss & Co. pentru anul fiscal 2022 au fost de 6,2 miliarde de dolari.

 

 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top