Eco Trends. Pentru un viitor sustenabil
Fie că folosim sacoşe reutilizabile pentru cumpărături, că suntem mai atenţi la produsele pe care le cumpărăm sau alegem transportul în comun în locul maşinii personale pentru o zi (sau chiar mai multe) pe săptămână, acordând o atenţie mai mare acţiunilor noastre reuşim, de fapt, să creăm un mediu mai bun pentru noi toţi.
Schimbările climatice reprezintă una dintre cele mai mari provocări asupra mediului, şi deşi în contextul pandemiei COVID-19 au existat anumite scăderi în emisiile de dioxid de azot în jurul lumii, acestea au consecinţe invazive și de durată. Este important să ne menţinem la curent cu inovaţiile care ne vor ajuta pe termen lung să reducem amprenta de carbon a consumatorilor şi să adoptăm strategiile necesare astfel încât să „plantăm” seminţe sănătoase pentru un viitor sustenabil.
Citeşte articolul integral în cadrul ediţiei de mai 2021 a Revistei PSYCHOLOGIES.
Alexandra Mărunțelu este Marketing Specialist & Content Manager la Psychologies România, unde, din 2020, dă glas poveștilor și campaniilor care inspiră comunitatea revistei. Cu pasiune pentru comunicare autentică și conținut editorial de impact, Alexandra îmbină strategia de marketing cu scrisul creativ, pentru a aduce mai aproape de cititori valori precum echilibrul, autocunoașterea și puterea feminității trăite conștient.





