Now Reading
Sticlele cu etichete de sărbători de la Lăptăria cu Caimac ajung din nou la rafturi

Sticlele cu etichete de sărbători de la Lăptăria cu Caimac ajung din nou la rafturi

Revista Psychologies
sticlele-cu-etichete-de-sărbători-de-la-Lăptăria-cu-Caimac-ajung-din-nou-la-rafturi

Lăptăria cu Caimac, producătorul de lactate de specialitate 100% naturale, a ales doi câștigători în urma concursului de creație devenit tradiție în perioada sărbătorilor de iarnă. Sticlele de lapte cu cele două etichete în ediție limitată vor ajunge la rafturi începând de luni, 7 decembrie. De asemenea, luna aceasta, fiecare sticlă de lapte cumpărată va aduce un pahar de lapte unui copil susținut de asociația Casa Bună.

Concursul organizat de Lăptăria cu Caimac, „Sărbători altfel, cu emoții de altădată”, a căutat creații noi de etichete în tematica sărbătorilor de iarnă de anul acesta. În urma celor peste 700 de creații înscrise, brandul de lactate de specialitate a premiat doi tineri creativi care au reușit să surprindă cum ar putea arăta apropierea de cei dragi în contextul unor sărbători de iarnă altfel. Desenele realizate de Alexandru Coman și Bilyana Velikova au câștigat fiecare câte 1.000 de euro, iar sticlele cu etichetele festive vor ajunge în magazine începând cu data de 7 decembrie. „Dacă anul trecut spuneam că a fost o competiție foarte strânsă, ei bine, anul acesta înscrierile s-au dublat. A fost o provocare pentru juriu să treacă prin sutele de propuneri, dar în același timp parcă și noi ne-am bucurat la dublu atunci când am văzut atât de multe creații jucăușe. Credem că este important să stimulăm creativitatea comunității noastre și s-o răsplătim cum se cuvine, mai ales în acest an atipic”, a menționat Mădălina Cocan, co-fondator Lăptăria cu caimac.

Anul acesta, sticlele de lapte cu cele două creații câștigătoare vor contribui și la susținerea copiilor de la asociația Casa Bună. Fiecare sticlă de lapte cumpărată în luna decembrie 2020 va aduce un pahar de lapte unui copil susținut de către asociație. Astfel, 5% din volumul de produse vândute luna aceasta vor fi donate către Casa Bună. „E o mare bucurie că putem duce acest concurs mai departe și odată cu el să ajutăm niște copii care au cu adevărat nevoie de sprijinul nostru. Chiar dacă este un an mai dificil, este important să privim cu speranță spre un viitor mai bun. Mai bun pentru noi și pentru cei din jurul nostru. Așa că vă invităm să susținem împreună copiii de la Casa Bună ca să-și poată continua educația pentru o viață mai bună”, a adăugat Mădălina Cocan.

Concursul „Sărbători altfel, cu emoții de altădată” a avut loc în perioada 1 octombrie – 2 noiembrie 2020, iar pasionații de design, indiferent de vârstă sau experiență, au avut posibilitatea să-și înscrie lucrările pe site-ul laptariacucaimac.ro. Juriul a ales 5 lucrări finaliste, iar fanii Lăptăriei au votat creațiile preferate, rezultând cei doi câștigători.

Lăptăria cu Caimac are propria fermă și folosește cele mai noi mijloace de a produce lactate de calitate, naturale, sigure, nutritive și fără adaosuri inutile. Fabrica de procesare de ultimă generație, în care s-au investit peste 5 milioane euro, are o capacitate tehnică de procesare de aproximativ 75 tone de lapte pe zi, iar tehnicile de procesare moderne permit pasteurizarea laptelui la o temperatură mai joasă decât media obișnuită, pentru a păstra gustul adevărat al laptelui de la vacă și o parte cât mai mare din substanțele nutritive.

Mai multe informații despre Lăptăria cu Caimac și produsele brandului găsiți la www.laptariacucaimac.ro sau pe pagina de Facebook/Instagram Lăptăria cu Caimac.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top