JULIUS MEINL: 160 de ani de cultură a cafenelei vieneze
În anul 1862, familia Meinl deschidea un magazin de cafea în Viena. În același timp se nășteau cei mai importanți oameni de cultură care vor frecventa ulterior cafenelele vieneze și vor savura cafea prăjită de familia Meinl. Acum ne putem imagina acele cafele istorice, care au alimentat spiritele în cele mai vii și mai aprinse discuții și controverse între oamenii de cultură ai modernității vieneze, discuții care au dat naștere conceptelor de inconștient, psihanaliză, psihoterapie, fundamentale pentru psihologia de azi. De aceea psihologii au toate motivele să sărbătorească alături de Julius Meinl.
O pot face acum și cei din România, deoarece recent s-a lansat și la București, ca și în toată Europa, BLENDUL 1862 VIENNA, DEDICAT INDUSTRIEI HoReCa. Acesta a fost premiat cu Superior Taste Award de trei stele de către Institutul Internațional al Gustului. Aceasta este cea mai înaltă recunoaștere pe care Institutul o poate acorda și reprezintă o confirmare a faptului că blendul 1862 Vienna stabilește un nou standard al gustului și al consistenței.
Boabele Arabica folosite în crearea acestui blend reunesc sortimente din Africa de Est și America Latină pentru o experiență complexă a gustului, cu arome de alune, caramel și malț.
Dar 1862 Vienna nu înseamnă numai o cafea, ci o experiență completă, emblematică pentru felul în care un stil de viață își pune amprenta asupra stilului de a interacționa, de a simți și de a gândi al oamenilor și implicit și asupra istoriei ideilor.
Prin lansarea și extinderea blendului 1862 Vienna, Julius Meinl oferă un nou concept integrat care permite unităților ospitaliere să ofere clienților cea mai bună experiență la cafea. Prin cele patru etape, ce decurg din experiența noastră de top din industrie, 1862 Vienna oferă întotdeauna o cafea perfectă:
- Boabe de cafea selectate cu grijă, pentru o calitate superioară, prăjite în atelierul de cafea al companiei din Viena. 100 de loturi sunt prăjite săptămânal, pentru a asigura perfecțiunea în fiecare boabă de cafea.
- Blendul este apoi depozitat și livrat clientului într-un butoi Aroma Fez unic de 3 kg, pentru a menține aroma optimă până la momentul servirii.
- Pentru preparare, se folosește tehnologie de măcinare de top, inclusă în pachetul conceptului, care promite cea mai bună calitate a gustului în fiecare ceașcă.
- Și, pentru o notă de eleganță, servirea cafelei este completată de ceașca 1862 Vienna, special creată și reproiectată de Matteo Thun, prin care fiecare partener poate oferi clienților experiența vieneză completă.
Perfecțiune într-o ceașcă
Julius Meinl și arhitectul Matteo Thun au colaborat ani de zile pentru a dezvolta materiale reprezentative și remarcabile pentru punctele de vânzare, pentru a crea o experiență perfectă pentru consumatori. Cea mai recentă colaborare a condus la realizarea ceștilor 1862 Vienna, o interpretare elegantă și rafinată, incluzând cești pentru espresso și melange, cappuccino, cești de ceai, tăvi de servire și șorțuri pentru barista.
„Suntem foarte încântați să relansăm rețeta noastră secretă de familie – blendul 1862 Vienna, pentru partenerii noștri din HoReCa. Această ediție a produsului lansat pentru prima dată în 1862 se bazează pe 160 de ani de experiență și expertiză. Compania noastră a fost fondată în 1862, când stră-străbunicul meu a deschis un magazin în Viena – astăzi, cea de-a cincea generație a familiei Meinl continuă, cu aceeași pasiune, misiunea de a produce cafea de cea mai înaltă calitate. Suntem mândri de rolul pe care Julius Meinl l-a jucat în formarea unor experiențe superioare și momente semnificative pentru oameni din întreaga lume la cafea,” spune Christina Meinl, parte din a cincea generație a familiei Meinl.
Aceasta continuă: „Această extindere a blendului 1862 Vienna este dedicată clienților din industria ospitalității, care doresc să ofere oaspeților lor un echilibru perfect într-o ceașcă de cafea.”
Despre Julius Meinl
Fondată în 1862, Julius Meinl este una dintre cele mai vechi companii de prăjire a cafelei din lume și un brand emblematic al cafenelelor din Viena. Dedicarea pentru calitate este o marcă de familie, menținută timp de cinci generații. Cu 160 de ani de experiență în aprovizionarea, amestecarea și prăjirea cafelei, Meinl este furnizorul preferat de cafea pentru cele mai importante cafenele din Viena. Astăzi, cafelele și ceaiurile Meinl contribuie la crearea unor momente semnificative pentru clienții din întreaga lume și sunt vândute în peste 50.000 de hoteluri, cafenele și restaurant din 70 de țări, plus într-un număr mare de puncte de vânzare cu amănuntul.
Roxana Melnicu este redactor-șef al revistei Psychologies. Psiholog din 1997, jurnalist din 2000, Roxana a tradus numeroase lucrări din câmpul psihologic, iar obiectivul ei este ambițios: construirea unei culturi psihologice care să fie activă pe o pe scară cât mai largă în societatea românească.