Sondaj nou Mondelēz International State of Snacking

Sondaj Mondelēz International State of Snacking: consumatorii globali acordă prioritate porțiilor și gustărilor savurate cu atenție
- Majoritatea consumatorilor spun că acordă atenție experienței senzoriale a gustărilor lor.
- Mai mult de jumătate dintre consumatori caută gustări care să îi ajute să controleze porțiile.
- Cu atenție la porții, gustările pot fi savurate într-un mod mai echilibrat.
Consumatorii din întreaga lume maximizează momentele în care iau gustări prin savurarea aromei, gustului și texturii, asigurându-se în același timp că sunt pe deplin prezenți. Acestea sunt concluzii ale celui de-al șaselea raport anual State of Snacking™ publicat de Mondelēz International.
Dezvoltat în parteneriat cu The Harris Poll, sondajul „State of Snacking” urmărește comportamentele legate de gustări în rândul a mii de consumatori din 12 țări.
Rezultatele sondajului arată că aproape toți consumatorii se concentrează pe gestionarea dimensiunii porțiilor și pe atenția acordată în timpul consumului de gustări.
- Consumul conștient. 96% dintre consumatorii globali declară că au un comportament conștient în ceea ce privește gustările, iar 79% sunt de acord că apreciază mai mult gustările atunci când sunt consumate conștient.
- Experiență senzorială. 81% dintre consumatori spun că acordă atenție experienței senzoriale a gustărilor, savurând aroma, gustul și textura.
- Prioritizarea porțiilor. 69% dintre consumatorii globali caută gustări care îi ajută să aibă control asupra porțiilor.
„Consumatorii aleg cu mai multă intenție atunci când doresc să se bucure de gustările preferate”, a declarat Melissa Davies, Senior Manager, Global Insights & Trendspotting la Mondelēz International. „Oamenii caută să echilibreze plăcerea cu starea de bine, iar acest lucru duce la o schimbare în direcția unei alimentații mai conștiente. Porțiile mai mici sunt o modalitate prin care oamenii se pot bucura de bunătățile preferate fără a exagera. Mulți consumatori adoptă o abordare mai conștientă a obiceiurilor lor alimentare, găsind în același timp momente pentru a savura gustările.”
Mondelēz International continuă să fie un lider în industria gustărilor prin adaptarea la preferințele consumatorilor, în continuă evoluție, asigurându-se că fiecare gustare oferă o oportunitate de conectare și de conștientizare, acordând în același timp prioritate dorințelor consumatorilor.
Concluzii suplimentare din raportul 2024 State of Snacking pot fi descărcate AICI!
Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să aleagă snack-urile potrivite în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 36,4 de miliarde de dolari în 2024, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții și gustările coapte OREO, Rittz, LU, Clif Bar și Tate’s Bake Shop și ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră a Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți compania pe X la adresa www.x.com/MDLZ.