Cum supraviețuiești la birou în perioada instalarii menopauzei

menopauza-a-doua-adolescență-a-feminității-noastre

Menopauza reprezintă o etapă naturală în viața oricărei femei și, deși poate veni cu o serie de provocări, aceasta nu ar trebui să te împiedice să fii productivă și împlinită la locul de muncă. Iată câteva sfaturi pentru a naviga cu succes în această perioadă:

1. Fii bine pregătită

Învață cât mai multe despre menopauză și simptomele ei. Cunoașterea este putere și poate ajuta la înțelegerea și la gestionarea simptomelor. Vezi cursul-eveniment Menopauza nu este doar în mintea ta!

2. Fă pauze regulate

Simptomele menopauzei, cum ar fi oboseala sau pierderea concentrării, pot fi atenuate prin luarea de pauze scurte și regulate. Acest lucru poate include ridicarea și plimbarea prin birou sau, dacă este posibil, un scurt somn în timpul pauzei de masă.

3. Hidratare adecvată

Băutul a cel puțin opt pahare de apă pe zi poate ajuta la ameliorarea unor simptome, cum ar fi uscăciunea pielii și gura uscată, dar și la menținerea energiei și concentrării.

4. Păstrează un ventilator la birou

Bufeurile de căldură sunt un simptom comun al menopauzei. Un ventilator de birou mic poate oferi o răcorire rapidă atunci când acestea apar.

5. Îmbracă-te în straturi

Vestimentația în straturi te poate ajuta să te adaptezi rapid la fluctuațiile de temperatură. În acest mod, poți să îți dai jos sau să îți pui un strat de îmbrăcăminte dacă apare o bufnitură de căldură sau o senzație de frig.

6. Fă exerciții fizice

Exercițiile regulate, precum mersul pe jos sau yoga, pot ajuta la ameliorarea simptomelor menopauzei, cum ar fi insomniile, anxietatea și depresia.

7. Mănâncă sănătos

O dietă echilibrată, bogată în fructe, legume, proteine slabe și fibre poate ameliora anumite simptome ale menopauzei și poate crește nivelul general de energie.

8. Vorbește deschis

Dacă simți că menopauza îți afectează performanța la locul de muncă, este esențial să vorbești cu superiorii tăi sau cu departamentul de resurse umane. În multe cazuri, pot fi făcute ajustări pentru a te ajuta să te simți mai confortabil.

9. Consultă un medic

Dacă simptomele menopauzei devin prea dificil de gestionat, este important să consulți un medic. Acesta poate recomanda tratamente care să te ajute, precum terapia de substituție hormonală (HRT).

10. Nu îți pierde încrederea în tine

Menopauza este o parte naturală a vieții și nu reflectă abilitățile sau valoarea ta. Nu lăsa menopauza să îți submineze încrederea în tine sau să îți afecteze cariera. În schimb, îmbrățișează această nouă etapă a vieții cu înțelegere și compasiune pentru tine însăți.