Now Reading
Exercițiu ca să scapi de furie

Exercițiu ca să scapi de furie

Cătălina Cristescu

Sunt unele momente când simți că explodezi de atâta furie? Nu este în regulă nici să o ții în tine, dar nici să te cerți cu toată lumea din jur. Fă exercițiul de mai jos.

Ești furioasă pe cineva drag, pe un coleg de serviciu sau pe șef? Aceste emoții negative trebuie scoase la lumină și consumate.

Citește și:

Ce să nu faci când ai accese de furie

Tantrum: accesele de furie la copii – semnificații și soluții

O tehnică terapeutică eficientă este scrierea unei scrisori (pe care nu o trimiți, o arzi, o rupi sau o păstrezi), în care să-ți verși toată furia, să spui tot ceea ce simți sau îți trece prin minte.

Astfel, ți se limpezesc gândurile, vei rezolva problemele mai eficient, devii mai puțin stresată și, în mod cert, mult mai calmă.

See Also

Fenomenul are parte și de susținere științifică, imageria cerebrală arătând schimbări uriașe la nivelul zonei din creier responsabile pentru emoțiile foarte puternice, înainte și după scrierea scrisorii.

Foto: Shutterstock

Abonează-te la newsletter!

Abonează-te la newsletter!

Primește săptămânal resurse prin intermediul e-mail-ului!

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top