CItesti acum
Frumusete bio

Frumusete bio

Revista Psychologies

In Statele Unite, marcile cosmetice afiseaza deja: How green do you want to be? reflectand perfect evolutia tendintelor de consum.

Pana la urma, acesta este viitorul, unde fiecare isi regleaza traiectoria in functie de convingerile proprii.

Intre „bio-dependentii“ de la inceputuri si „neo-bio“ mai nestatorinici, care migreaza de la o marca la alta, astazi exista suficiente raspunsuri care ne permit sa ne rafinam alegerile.

Pe de o parte, avem produsele certificate bio, incadrate de etichete standard.

Pe de alta parte, sunt marcile „verzi“, care pun in evidenta ingredientele naturale, ce totalizeaza mai mult de 50% din formula si elimina substantele nedorite (parabeni, fenoxietanol, silicon, uleiuri minerale, polietilen glycol, coloranti, etc.), fara a interzice anumite substante de sinteza ce ofera texturi si parfumuri mai agreabile.

Chiar daca ramane o neclaritate reglementara, aceste produse cosmetice „curate“ si senzoriale sunt cu adevarat seducatoare.

Atunci, trebuie sa alegem intre bio si natural? Ar fi pacat. Pentru ca si unul si celalalt ascund adevarate comori.

Oricum, un lucru este sigur: bio influenteaza intr-o mare masura cosmetica conventionala, obligata la randul ei sa evolueze.

Citeste si

Astfel, parabenii au fost inlaturati din majoritatea formulelor, ceea ce urmeaza sa se intample si cu silicoanele din sampoane.

Citeste continuarea articolului in revista Psychologies, numarul de septembrie 2011.

 

Abonează-te la newsletter!

Abonează-te la newsletter!

Primește săptămânal resurse prin intermediul e-mail-ului!

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

Vezi comentarii (0)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top