Now Reading
Cristina Bâtlan: Autoarea propriei povești este femeia care știe că azi are întotdeauna o pagină albă.

Cristina Bâtlan: Autoarea propriei povești este femeia care știe că azi are întotdeauna o pagină albă.

clementina-anghelache-2023
Cristina Bâtlan: Autoarea propriei povești este femeia care știe că azi are întotdeauna o pagină albă.

Cristina Bâtlan este mai mult decât fondatoarea Musette și antreprenoarea vizibilă în „Imperiul Leilor”. Este o femeie care a înțeles că succesul nu se măsoară doar în cifre și colecții, ci și în capacitatea de a rămâne vie, autentică și conectată la oameni. În acest interviu exclusiv pentru Psychologies, Cristina vorbește despre curaj, patriotism, reinventare și despre arta de a fi autoarea propriei povești.

Revista Psychologies: Cristina, cine ești dincolo de imaginea de antreprenoare de succes?

Cristina Bâtlan: Dincolo de imagine sunt un om care a învățat că puterea vine din vulnerabilitate. De la mama am învățat să respect munca, să nu-mi fie rușine când „nu știu” și să mai încerc o dată, să nu abandonez. În primii ani, când lucram nopți întregi cu echipa să terminăm comenzile, am simțit că succesul nu e niciodată o reușită individuală, ci una împărtășită. Sunt femeia care știe să râdă, să plângă, să cadă și să se ridice – iar asta, cred, mă face mult mai vie decât orice titlu profesional.

Care a fost cea mai frumoasă nebunie a începuturilor?

C.B.: Parisul. După multe schimbări și nopți nedormite, două valize pline cu pantofi porneau în capitala modei. Emoțiile erau uriașe, îmi sărea inima din piept la fiecare „Bravo”, mai ales când colecția „For ever Brâncuși” a ocupat două pagini în revista „Collezioni”. Am înțeles atunci că „nebunia” de a visa prea mare este singura cale de a crește.

Cum poate un brand să transmită emoții și povești, dincolo de simplul produs?

C.B.: Un brand transmite emoție prin calitate, prin oamenii care îl creează și îl trăiesc. Țin minte o clientă care mi-a spus: „Când mi-am cumpărat prima geantă Musette, am simțit că investesc într-un vis, nu doar într-un obiect. Dormeam cu geanta și mă trezeam cu ea”. Acea emoție vine din energia noastră – a echipei care muncește cu suflet – și se transferă celor care poartă produsele. Când creezi din pasiune și nu doar din dorința de profit, povestea se simte în fiecare detaliu. Întotdeauna a primat respectul pentru clientul nostru.

Ce mesaj subtil transmite Musette despre femeia contemporană?

C.B.: Musette vorbește despre o femeie liberă și curajoasă, dar care nu își pierde delicatețea. Femeia Musette e sigură pe ea, autentică, imperfectă și totuși puternică. Nu are nevoie de un logo care să-i susțină personalitatea, ea construiește autenticitatea personală. Un brand bun nu vinde obiecte, ci oglindește sufletul celui care le poartă.

După atâția ani, antreprenoriatul îți mai dă emoția și adrenalina începuturilor?

C.B.: Nu mă văd făcând altceva… acesta a fost motivul pentru care am acceptat invitația la Imperiul Leilor sau să mă implic activ într-un concept nou de skin care. Emoția de început e unică, construcția începuturilor te călește și te educă intens antreprenorial. Azi înțeleg responsabilitatea și riscurile. Când lansăm o colecție nouă, simt emoția colegilor mei – oameni alături de care lucrez de peste 20 de ani. Antreprenoriatul e ca o relație de dragoste: dacă fluturașii dispar, trebuie să te reinventezi.

Citește materialul integral în ediția de toamnă a revistei Psychologies, disponibilă la standurile de presă din toată țara.

Abonează-te la Psychologies și primește revista direct acasă — un ritual de lectură pentru minte și suflet.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top