Now Reading
Campania „Sunt bine cu mine și cu cei din jurul meu/ ceilalți”

Campania „Sunt bine cu mine și cu cei din jurul meu/ ceilalți”

Revista Psychologies
campania-sunt-bine-cu-mine-și-cu-cei-din-jurul-meu-ceilalți

Fiecare dintre noi caută să ajungă la o stare de bine, în care să se simtă bine cu propria persoană. Asta presupune că indiferent de alegerile pe care le facem ar trebui să fim împăcați cu ele. Mai mult, asta presupune că uneori aceste alegeri (de stil de viață, de muncă, de relații, etc.) să nu fie neapărat în concordanță cu obiceiurile, credințele și valorile sau pe placul celor din jurul nostru.

Dar asta nu ne împiedică să afirmăm „Sunt bine cu mine”.

Doar că în percepția celor din jur asta poate să apară ca o aroganță. Sau pot chiar să apară presiuni din partea celor din jur ca să ne „conformăm”.

Și atunci: Cum putem împăca faptul că rămânem la alegerea proprie – chiar dacă ea iese din tiparele obișnuite de roluri în cuplu, sau este diferită de standardele ocupaționale sau ne urmăm visul dincolo de hotarele țării și culturii din care provenim – cu percepția celorlați?

Răspunsul la această întrebare îl prezintă și îl dezbat în campania „Sunt bine cu mine și cei din jur” două doamne din Oradea: Sofia Laza – psiholog & psihoterapeut și Carmen Alexa – creator de conținut & marketing specialist.

Campania este una a poveștilor de viață care ilustrează exact aceste alegeri „diferite” față de obiceiurile, credințele și valorile majorității, abordate din cele două perspective reprezentate de către inițiatoarele campaniei. Sunt 5 povești de viață care pun în valoare modul în care protagoniștii acestor povești sunt „bine cu ei” și mai mult „sunt bine cu cei din jur” fără să fie aroganți sau să facă paradă de alegerile lor.

Din perspectiva psihologului – psihologsofialaza.ro/blog – poveștile prezente în campanie, aduc în atenție faptul că un scop bine definit dă sens vieții, dar că a urma drumul către acel scop înseamnă să înfrunți situații care de multe ori nu sunt din cauza sau sub controlul tău direct. În condițiile în care scopul tău și opțiunile tale nu sunt (cel puțin pe moment) înțelese de cei din jur, să fii bine cu tine și cu cei din jurul tău înseamnă să tolerezi și să accepți asta și fiecare dintre cele 5 povești ale campaniei ilustrează modul în care protagoniști au reușit să facă acest lucru.

Perspectiva creatorului de conținut & marketing specialistadndefemeie.com/category/campanii – ne atrage atenția că viața nu e făcută doar din zâmbete sau doar din provocări, iar asta e bine să se reflecte și în social media. Chiar într-o lume virtuală, unde orice este posibil, e bine să fim realiști. Protagoniștii celor 5 povești ale campaniei sunt „consumatori” social media, sunt prezenți în mediul virtual dar au ales să fie discreți cu încercările prin care trec.

Nu au ascuns greul, nu au ignorat provocările, nu au prezentat doar zâmbete de suprafață, dar în momentele în care le-a fost greu, au decis că pentru ei este mai bine să nu expună în social media toate acestea.

Trebuie remarcat că tendința actuală este aceea de a „vărsa” orice of în social media, începând de la „unul care m-a enervat în trafic – Cine i-a dat carnetul?” la probleme majore de viață.

Putem învăța din atitudinea oamenilor ale căror povești compun campania „Sunt bine cu mine și cu cei din jur/ ceilalți” că atunci când ție oricum îți este greu, fiind în fața unor decizii grele, cu care trebuie să trăiești și pe care trebuie să le faci să funcționeze pentru un viitor mai bun, ultimul lucru de care ai nevoie este să vezi ce a scris X-ulescu la frământarea ta postată în social media.

Campania este în plină desfășurare pe social media. Vă invităm să urmăriți poveștile de viață prezentate și să „profitați” de informațiile pe care le oferă coordonatoarele campaniei.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top