Now Reading
Douglas Live combină interacțiunea clienților și cumpărăturile online

Douglas Live combină interacțiunea clienților și cumpărăturile online

Revista Psychologies
douglas-live-combină-interacțiunea-clienților-și-cumpărăturile-online

Cumpărături, tutoriale și inspirație live: prin intermediul Douglas Live, Douglas aduce la un nou nivel cumpărăturile produselor de beauty și creează o experiență digitală holistică și inovatoare pe propriul site și în aplicație. Noul format de conținut constă în masterclass-uri individuale în care experți în beauty, ambasadori de brand și fondatori de branduri își prezintă rutinele de înfrumusețare, look-urile în materie de machiaj sau recomandările de produse într-o formă inspirațională și interactivă. Toate produsele prezentate de-a lungul show-urilor pot fi adăugate în coșul de cumpărături pentru a fi achiziționate. Liveshow-urile și video-urile on demand pot fi urmărite pe desktop sau pe versiunea mobilă. De asemenea, pentru ca utilizatorii să urmărească show-urile din nou, este oferită opțiunea de revizualizare pe website și în aplicația Douglas.

VIP-uri și influenceri ca experți în domeniul beauty

Douglas Live oferă fanilor sectorului produselor de beauty o gamă largă de subiecte și se bazează pe o combinație inovatoare de formate cu un conținut informativ, disponibile pe mai multe canale, precum și pe Live-Shopping. Fie că deții un laptop, un PC, un smartphone sau chiar mai bine, aplicația Douglas – toate produsele pot fi cumpărate direct de pe Livestream.

Pe lângă discuțiile despre beauty cu experți, produsele și brandurile sunt lansate prin intermediul Douglas Live. Clienții dispun de posibilitatea de a profita de oferte exclusive care sunt disponibile doar în asociere cu Douglas Live Experience.

Următorul show de live shopping se va transmite simultan, la nivel internațional, pe 2 iunie 2022 și este dedicat lansării parfumului EILISH by Billie Eilish. EILISH este un produs în conformitate cu Standardele DOUGLAS Clean Beauty și suntem încântați să promovăm expansiunea mărcii în România, punând la dispoziția fanilor săi primul parfum al acestui talent excepțional. EILISH este una dintre cele mai importante lansări Douglas în 2022 pentru publicul nostru tânăr și digital.

Consultații live din magazine

Douglas Live a fost deja testat cu succes ca LiveStream direct din magazin. Beauty Advisorii Douglas pot  oferi fanilor Douglas Live Beauty consultanță cu privire la achizițiile lor online. Participanții la Livestream au avut ocazia de a interacționa direct cu Beauty Advisor-ul prin intermediul funcției de chat și au putut solicita, de exemplu, să li se arate în direct o nuanță de ruj, pentru a putea alege dintre mai multe culori. În viitor, vor fi transmise mai multe consultații în direct din magazine.

Concept digital inovator

Douglas implementează tot mai intens strategia omnichannel și își extinde continuu platforma online cu un public țintă de milioane de persoane. Sub premisa #FORWARDBEAUTY.DigitalFirst, Douglas Live își dorește să devină următoarea destinație de shopping care inspiră în ceea ce privește frumusețea și sănătatea. Pentru a construi o experiență de marcă inovatoare și cuprinzătoare, Douglas se îndreaptă spre o platformă digitală online complet integrată, care combină conținutul informativ, experiența de shopping digital și divertismentul.

DESPRE DOUGLAS:

Douglas este cea mai importantă platformă premium de beauty din Europa. Cu peste 100.000 de produse beauty și lifestyle în magazinele online, pe piețele de produse beauty și în peste 2.000 de magazine, Douglas inspiră oamenii să trăiască frumusețea individuală într-o diversitate fără precedent. Continuarea procesului de extindere a comerțului electronic, care înregistrează o creștere puternică, reprezintă punctul central al programului strategic #FORWARDBEAUTY.DIGITALFIRST. Magazinul său emblematic inovator din centrul orașului München, Parfümerie Douglas Megastore GmbH, reprezintă cel mai nou membru al rețelei grupului Douglas, iar compania implementează în mod constant această strategie în magazinele staționare. În anul financiar 2018/2019, Douglas a generat vânzări de 3,5 miliarde de euro în domeniile parfumerie, cosmetice decorative, produse de îngrijire a pielii și a părului, precum și suplimente alimentare și accesorii.

#letsdobeautiful

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top