Prevenirea infecțiilor respiratorii – strategii eficiente

Cum să prevenim infecțiile respiratorii - strategii eficiente

Prevenirea infecțiilor respiratorii este esențială pentru menținerea sănătății comunitare și pentru prevenirea răspândirii bolilor. Din acest articol vom afla care sunt metodele de prevenție împotriva infecțiilor respiratorii.

Iată câteva strategii eficiente pentru prevenirea infecțiilor respiratorii:

1. Spălarea și igienizarea regulată a mâinilor

Mâinile reprezint cea mai comună metodă de transmitere a virusurilor și a bacteriilor respiratorii. Spălatul pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde, în special după ce ai atins suprafețe contaminate sau după ce te-ai întors acasă din locuri aglomerate este foarte important în prevenirea infecțiilor respiratorii.

2. Igiena respiratorie

Particulele din respirație pot răspândi virusurile prin aer. Acoperirea gurii și nasului cu un șervețel sau cu interiorul cotului atunci când tușești sau strănuți poate reduce riscul de transmitere a afecțiunilor respiratorii. Aruncă șervețelul folosit și spală-ți mâinile imediat după ce ai strănutat sau ai tușit.

3. Evitarea atingerii feței

Mâinile pot transporta virusuri de pe suprafețele contaminate în organism prin intermediul feței. Evită să-ți atingi fața, în special ochii, nasul și gura, cu mâinile murdare.

4. Vaccinarea

Vaccinurile pot oferi protecție împotriva unor boli respiratorii precum gripa și pneumonia. Urmează recomandările medicale privind vaccinarea și asigură-te că ai toate vaccinurile la zi.

5. Evitarea contactului cu persoane bolnave

Virusurile și bacteriile respiratorii se răspândesc prin picături respiratorii de la persoanele bolnave. Evită contactul strâns cu persoanele bolnave și stai acasă dacă tu sau cineva din familia ta prezentați simptome respiratorii.

6. Menținerea igienei personale

Menținerea unei igiene personale adecvate reduce riscul de infectare. Dușul regulat, schimbarea hainelor murdare cu unele curate și utilizarea propriilor prosoape și ustensile de make up ajută la prevenirea transmiterii infecțiilor.

7. Evitarea aglomerațiilor în perioadele de epidemii

Locurile aglomerate cresc riscul de răspândire a bolilor respiratorii. În perioadele de epidemii sau pandemii, evită să mergi în locuri aglomerate și respectă măsurile de distanțare socială.

8. Menținerea unui stil de viață sănătos

Un sistem imunitar sănătos ajută la combaterea infecțiilor. Adoptă un stil de viață sănătos, care include o alimentație echilibrată, exerciții regulate și odihnă adecvată.

9. Curățenia și dezinfecția

Suprafețele contaminate pot fi surse de infecții respiratorii. Curăță și dezinfectează regulat suprafețele din locuință, în special cele cu care intri frecvent în contact.

Adoptând aceste strategii, poți reduce semnificativ riscul de infectare cu virusuri și bacterii respiratorii. Este important să fii constant vigilent, mai ales în perioadele de răspândire a bolilor respiratorii sau în zonele aglomerate de oameni.

Naturalis ViroProtect Rapid +Quercetină este un supliment alimentar fără zahăr, care conține nouă ingrediente active care, prin mecanisme specifice, susțin sistemele respirator și imunitar, întărind organismul în perioadele de slăbire ale acestuia.

Vitaminele C, D, zincul și seleniul contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar. Extractul de flori de lumânărică are efect puternic emolient, ce ajută la calmarea iritației gâtului și la favorizarea expectorației secrețiilor bronșice. Extractul de soc negru susține apărarea organismului, contribuie la reducerea simptomelor alergice și favorizează expectorația secrețiilor bronșice. Quercetina are proprietăți antioxidante puternice și contribuie la menținerea sănătății sistemelor respirator și cardiovascular.

Suplimentul cu aromă delicioasă de mango și fructul pasiunii se poate achiziționa din farmaciile Catena.