Now Reading
Vrei sex de calitate? Fă yoga!

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

Vrei sex de calitate? Fă yoga!

Te-ai plictisit în cuplu? Ca să-ți îmbunătățești viața sexuală, trebuie să ieși din zona de confort. Iar yoga poate fi o soluție pentru sex de calitate.

Citește și:

Ce sport putem face dupa 45-50 de ani

Sexul si yoga

Un studiu derulat cu câțiva ani în urmă a demonstrat că după 12 săptămâni de yoga, bărbații cu vârste între 24 și 60 de ani au declarat îmbunătățiri ale vieții sexuale. Prin urmare, exercițiile de yoga pot duce la creșterea satisfacției atât pentru femei, cât și pentru bărbați.

Bineînțeles, am putea spune că la fel ca vinul, yoga este bună pentru femei dacă o practică bărbații. Totuși, dovezile continuă să apară, iar acest tip de meditație să devină un foarte bun… afrodisiac.

Există deja numeroase studii care atestă că yoga reduce stresul, presiunea aterială și colesterolul. Îmbunătățește starea de bine, ajută la controlarea diabetului zaharat de tip II, duce la o mai bună relaxare și ajută în demersurile pentru controlul greutății.

Iar dacă este să ne gândim la aceste beneficii, automat putem concluziona că toate împreună favorizează relațiile sexuale.

Un studiu corean recent demonstrează același efect asupra vieții sexuale și la femei. Studiul s-a derulat pe 41 de femei, cu vârste între 30 și 60 de ani, care au fost diagnosticate cu sindrom metabolic.

Acest sindrom însumează o serie de factori care cresc riscul bolilor cardio-vasculare sau a apariției diabetului. Vorbim aici despre colesterol mărit, trigliceride crescute, hipertensiune arterială, glicemie crescută și obezitate abdominală.

Din păcate, după vârsta de 40 de ani, cam toți suntem supuși acestor riscuri ținând cont de ritmul de viață actual și, mai ales, de sedentarism și alimentație. Totdată, creșterea acestor valori, are  efect și asupra vieții sexuale. Pentru că un disconfort fizic, cu siguranță nu ne face dornici de sex.

Revenind la studiu, 20 de femei au participat la ședințe de yoga cu durata de o oră, de două ori pe săptămână, timp de 3 luni. Restul, au reprezentat „grupul de control” care nu a fost inclus în programul de yoga.

Rezultatele au fost uimitoare, întrucât femeile care au participat la ședințele de yoga, au observat: scăderea colesterolului, a trigliceridelor și glicemiei, precum și a tensiunii arteriale. În plus, o creștere a chefului pentru sex.

Tot ele au declarat o excitare mai ușoară și rapidă, o mai bună lubrifiere vaginală și o satisfacție crescută în timpul actului sexual.

Poate că două studii nu sunt definitorii în acest domeniu și ar fi interesant să fie urmărit fenomenul, dar cât timp o activitate are efecte benefice asupra organismului, este și firesc viața sexuală să fie revigorată.

Așadar, de ce să nu încerci? Sau, dacă yoga nu este chiar ceea ce ți-ai dori, alege orice exercițiu cu dificultate moderată (nu te sfătuim să te îndrepți direct către haltere), care are rolul de a reduce stresul și de a te ajuta să te relaxezi mai bine.

Cât timp îți vei îmbunătăți tonusul, dispoziția (sportul eliberează endorfinele și este mult mai recomandat decât ciocolata…) și flexibilitatea, rezultatele vor fi asemănătoare cu cele de pe urma exercițiilor de yoga studiate. Așadar, poți încerca înotul, mersul pe bicicletă, drumețiile sau… dansul.

Foto: shutterstock.com

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!