Now Reading
Anul școlar 2020 – 2021: o ecuație cu prea multe necunoscute

Anul școlar 2020 – 2021: o ecuație cu prea multe necunoscute

oana-mosoiu
anul-școlar-2020-2021-o-ecuație-cu-prea-multe-necunoscute

După un semestru de școală în pandemie, în care regula de organizare a fost „câte bordeie, atâtea obiceie”, începutul noului an școlar este umbrit de anxietate. Sentiment firesc, când te confrunți cu un număr mare de necunoscute. Anul școlar debutează sub semnul imprevizibilității date de evoluția pandemiei. Atât pentru elevi, cât și pentru profesori, riscul expunerii involuntare la virusul SARS-CoV-2 există chiar dacă pe hârtie desenăm mecanisme și proceduri stricte și sigure de control: e imposibil să ne imaginăm o școală în care copiii stau „smirnă” și sunt preocupați de igienă și respectarea regulilor! Copilăria este guvernată de lipsa grijilor, de curiozitate și de dorința de a se juca.

Citeşte articolul integral în cadrul ediţiei septembrie-octombrie 2020 al Revistei PSYCHOLOGIES.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top