Now Reading
Sharon Larkin: Vreau să fac o diferenţă şi vreau să continui munca mamei mele

Sharon Larkin: Vreau să fac o diferenţă şi vreau să continui munca mamei mele

Revista Psychologies
Interviu Sharon Larkin

În inima acestei conversaţii stă povestea lui Sharon Larkin, o poveste de regăsire și transformare care începe cu moștenirea lăsată de Connie. Prin experienţa profundă a pierderii și descoperirea propriei sale identităţi, Sharon a găsit inspiraţie și determinare în continuarea lucrării mamei sale în lumea PhotoReading și a dezvoltării personale.

Psychologies: Ce înseamnă Photoreading și cum funcționează acest proces?

Sharon Larkin: Cititorii Psychologies vor citi acest articol cuvânt cu cuvânt, rând cu rând și, cel mai probabil, vor auzi fiecare cuvânt în capul lor pe măsură ce îl citesc.

Acesta este cititul normal pe care l-am învățat toți. Dar reprezintǎ un stil învechit de asimilare a informațiilor. Majoritatea ființelor umane au experiența că nu înțeleg ceea ce citesc. Se chinuie să memoreze tot ce citesc, citind şi recitind acelaşi lucru ca să ‘rămână ceva’. Este un lucru cu adevǎrat trist, mai ales pentru cei care au dificultǎți cu dislexie sau ADD/ADHD.

Noi beneficiem de avansarea tehnologiei, dar noi nu am avansat metodele noastre de asimilare, astfel încât sǎ facem fațǎ la toate informațiile la care avem acces acum. Din acest motiv există distanțarea din ce în ce mai mare dintre cei care se chinuie să învețe şi cei care au norocul sǎ folosească în mod intuitiv aceste tehnici avansate.

Psychologies: Ce înseamnă PhotoReading?

Sharon Larkin: Pe scurt, este fotografierea mentală a materialului scris.

Mai pe larg, reprezintă o adunare de tehnici de învățare accelerată care facilitează procesarea rapidă a materialelor scrise folosind intuiția și percepția subliminală.

Ştiu cǎ sunǎ un pic cam fantastic, poate chiar imposibil.

Dar invit cititorii tǎi sǎ se gândeascǎ la acele momente când, de exemplu, a picat ceva de pe masǎ şi, fǎrǎ sǎ-şi dea seama au reacționat şi au prins acel lucru. Sau într-o conversație au spus o informație despre care nici nu ştiau cǎ o ştiau, dar nu aveau nici o îndoialǎ cǎ acea informație era corectǎ. Astea sunt exemple de momente în care mintea noastrǎ nonconştientǎ ne dǎ exact ce avem nevoie când avem nevoie. PhotoReading-ul te învațǎ cum sǎ faci acest lucru în mod intenționat cu materialul scris.

PhotoReading este o tehnică prin care ocolim mintea noastră conştientă (nu mai auzim acea voce când citim) şi alimentăm informații direct în mintea noastră nonconştientă. În mintea noastră nonconştientă există acel ‘super computer’ din capul fiecărei ființe umane şi tot aici memoria se dezvoltă pe termen lung.

Drept urmare, memoria și întelegerea îmbunǎtǎțită reprezintǎ douǎ dintre beneficiile practicǎrii PhotoReading-ului.

Mai pe scurt, descărcăm informația direct în mintea nonconştientă şi accesǎm doar ce avem nevoie când avem nevoie și în timpul pe care îl avem la dispoziție. Apoi utilizǎm „tehnica de activare” pentru a aduce informațiile la suprafață.

Psychologies: Care este beneficiul practic al practicării Photoreading-ului în viața de zi cu zi?

Sharon Larkin: Beneficiul este că, de fiecare dată când fotociteşti, creierul tău creează noi conexiuni neuronale. Rezultă un creier ‘treaz’, mai activ, sănătos și ‘vibrant’. Exact la fel ca oricare mușchi din corpul nostru, şi creierul creşte în putere şi eficiență cu cât îl lucrăm mai des şi intens.

Împuternicești această conexiune între mintea conştientă şi cea nonconştientă. Asta înseamnă cǎ ai mai uşor acces la informațiile depuse în mintea ta nonconştientǎ și cǎ esti mai conectat la intuiția ta. De fapt este nonconştientul tǎu vorbind cu tine 🙂

Capacitatea ta de a asimila informații de orice fel crește în mod exponențial. Spiritul de observație devine mai dezvoltat, memoria devine mai bunǎ, abilitatea de a ‘vâna’ exact informația de care ai nevoie devine mai eficientă. Abordarea oricǎrui material scris devine o activitate placutǎ, eficientǎ şi satisfǎcǎtoare.

Practica Photoreading-ului în viața de zi cu zi constă în capacitatea de a absorbi și de a procesa mai rapid informații, ceea ce poate duce la îmbunătățiri semnificative în productivitate, învățare eficientă și luare de decizii informate.

Mai sus am menționat ‘tehnica de activare’. Aceasta reprezintǎ ultimul pas din sistemul de fotocitire şi este cheia pentru a accesa informațiile de care avem nevoie. Pentru studenți şi persoanele care au de învǎțat mult text, acest pas din Sistemul Mental Integral facilitează accesarea informațiilor la nevoie. Întregul sistem poate fi adaptat pentru fiecare persoanǎ în parte.

Citește continuarea articolului în ediția aprilie 2024 a revistei Psychologies sau abonează-te și profită de ofertele speciale!

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top