Cum te motivezi să faci sport

Te-ai hotărât să mergi la sală. Grozav! Însă oboseala sau anii întregi de sedentarism pot reprezenta capcane care te împiedică să-ți urmezi scopul. Așadar, cum te motivezi să faci sport? Horaţiu Dumitrescu, PT Manager World Class România, ne spune cum să transformăm antrenamentele într-o rutină.

 

Decizia de a face sport

Este important, mai întâi, să iei decizia fermă de a-ți schimba stilul de viaţă, de a-ți redefini obiceiurile şi de a obţine o versiune mai bună a ta.

Desigur, toate aceste lucruri presupun efort, energie, concentrare către atingerea obiectivelor şi, nu în ultimul rând, gândire pozitivă, însă totul se va face cu paşi mici, dar siguri.

Citește și:

Somn în exces sau insuficient – ce se întâmplă în corp când dormi prea mult sau prea puțin

Cum să ne creștem imunitatea

Direcţia pe care trebuie să o urmezi

Este esenţial să ştii în ce direcţie vrei să te îndrepți cu antrenamentele şi să-ți stabilești obiective realiste. Indiferent că vrei să faci mişcare pentru a te relaxa sau pentru a face performanță, trebuie să-ți stabilești o strategie şi să te gândești cum vei reuşi să-ți atingi ţelurile.

Ca orice lucru care merită, trebuie investite resurse de timp şi o motivaţie solidă. Acestea te determină să te trezeşti în fiecare dimineaţă, gândindu-te că eşti cu un pas mai aproape de scopul tău.

 

Dedicarea de care dai dovadă

Decizia şi direcţia sunt bifate. Acum dedicarea este elementul cheie care transformă sportul dintr-o activitate ocazională într-un mod de viaţă real. Antrenamentele, chiar şi în doze mici, dar regulate, sunt cheia spre succes.

 

Vino la sală cu un prieten

Ce-ar fi să vii la sală împreună cu cineva drag?! Pentru un plus de energie şi motivaţie, încurajarea este foarte importantă.

Și este mai greu să spui „nu!“ când v-ați făcut un program împreună, iar prietenul sau prietena te aşteaptă să mergeți la clasa aleasă de comun acord.

 

Discută-ți obiectivele cu un antrenor personal

Antrenorul personal îți crește motivația, dar el se asigură că fiecare exercițiu este efectuat corect, și te ajută la stabilirea și atingerea obiectivelor.

Indiferent de programul sau de preferințele pe care le ai în materie de exerciții, antrenorul personal îți va monitoriza evoluția în permanență și îți va recomanda cele mai eficiente metode pentru ca rezultatele tale să fie demne de invidiat.

Pe lângă beneficiile aduse sănătăţii, sportul trebuie să fie o activitate relaxantă şi distractivă, care merită să intre în rutina ta zilnică!

Foto: Shutterstock

loading...
Loading...
Comentează și tu
Recomandări
Ai o stare proastă? Bea cafea!
Ai o stare proastă? Bea cafea!

Cafeaua nu doar că te ajută să fii apt pentru muncă, și-ți dă startul dimineața, ci are impact și asupra sănătății psihice. Iată cum.

Citeste
Cum prevenim și tratăm alergiile sezoniere
Cum prevenim și tratăm alergiile sezoniere

Odată cu trezirea la viață a naturii, unii dintre noi se confruntă și cu năbădăioasele alergii sezoniere. Inconfortabile și incapacitante, sunt greu de ignorat, fie că ne afectează direct sau pe o persoană apropiată nouă. Ce e de făcut?

Citeste
Efectele postului asupra organismului
Efectele postului asupra organismului

Fie că este vorba despre postul Paștelui, al Crăciunului, de zilele de miercuri și vineri, acest obicei al postului este, în continuare, ținut în România, iar în afară de valențele ortodoxe, se pare că impactul său asupra corpului este semnificativ. Așadar, iată de ce este util să ținem post.

Citeste
Cum te motivezi să faci sport
Cum te motivezi să faci sport

Te-ai hotărât să mergi la sală. Grozav! Însă oboseala sau anii întregi de sedentarism pot reprezenta capcane care te împiedică să-ți urmezi scopul. Așadar, cum te motivezi să faci sport? Horaţiu Dumitrescu, PT Manager World Class România, ne spune cum să transformăm antrenamentele într-o rutină.

Citeste
Ce este și ce nu este yoga
Ce este și ce nu este yoga

Yoga e o religie? Avem nevoie să fim în formă pentru a o practica? Multe mituri ne țin departe de o practică benefică nouă. Despre acestea, dar și avantajele practicării ei, primim detalii de la Mariana Drăgan, instructor yoga.

Citeste
Somn în exces sau insuficient - ce se întâmplă în corp când dormi prea mult sau prea puțin
Somn în exces sau insuficient – ce se întâmplă în corp când dormi prea mult sau prea puțin

Ești obosită și visezi la un somn de 12 ore? Dormi 5-6 ore pe noapte? Uite care sunt efectele în corp pentru fiecare dintre aceste două variante.

Citeste