Now Reading
Curs de marketing emotional

Curs de marketing emotional

Revista Psychologies

CUI SE ADRESEAZA?

  • Specialistilor in marketing si vanzari
  • Comunicatorilor care pot integra conceptul de marketing emotional in orice campanie de relatii publice
  • Profesionistilor in brad management

OBIECTIVELE CURSULUI

  1. Cunoasterea etapelor unei strategii de marketing emotional si rolul lor in obtinerea unui impact masurabil in randul consumatorului
  2. Imbunatatirea capacitatii cursantilor de a identifica categoriile de stimuli emotionali folositi in campaniile de marketing si advertising
  3. Cunoasterea canalelor de comunicare in functie de tipologia consumatorului
  4. Cunoasterea unor strategii de succes aplicate in domeniul marketingului emotional
  5. Capacitatea de a evalua activitatile de marketing emotional

STRUCTURA CURS

1. Tipurile de consumator 

  • Prezentarea tipologiilor generale ale consumatorului.Nevoile psihologice ale consumatorului
  • Ce inseamna achizitia unui produs?
  • Pozitionare sociala/ identitate personala
  • Factori sociali si culturali in comportamentul consumatorului

2. Identitatea Emotionala a Brandului

  • Tipurile de mesaje ale organizatiei
  • Modalitati de asumare organizationala a mesajului emotional
  • Efectul vizual al brandului – impactul identitatii vizuale
  • Asocierea cu vectori de imagine pozitivi

3. Canale de comunicare

  • Transmiterea mesajului offline – tipuri de activitati
  • Emotii virtuale – targetarea consumatorului online
  • Canale de comunicare online
  • Transmiterea mesajului emotional prin evenimente speciale
  • Modelul celor „ 9 secunde de fascinatie”

4. Emotional Business 

  • Modele de business construite emotional
  • Tipuri de strategii in functie de durata si obiective
  • Conversia activitatilor de marketing
  • Evaluarea strategiei de marketing

APLICATII PRACTICE

  • Exercitii de creare a unei campanii de marketing emotionala
  • Prezentari video aplicate pe diferite domenii de activitate de unde cursantii vor putea extrage si intelege elementele de marketing emotional predate
  • Studiu de caz – Buy emotionally @Hallmark

BENEFICII

  1. Veti sti care sunt avantajele unei campanii de marketing emotionala
  2. Veti invata cum sa puneti consumatorul pe primul loc si cum sa ii intelegeti nevoile
  3. Veti afla totul despre crearea unei memorii a brandului-Neuromarketing-ul
  4. Veti sti cum sa cresteti un brand prin resorturi emotionale
  5. Veti afla care sunt resorturile emotionale ale consumatorului
  6. Veti invata cum sa aflati nevoile emotionale ale consumatorului si sa le corelati cu tipurile de produse pe care le promovati si cu metodele de marketing pe care le aplicati
  7. Veti invata cum sa comunicati emotionala
  8. Veti sti care sunt etapele campaniei de marketing emotional  si cum sa le implementati
  9. Veti invata cum sa transmiteti corect un mesaj emotional

AGENDA

Cursul se desfasoara pe parcursul a doua zile, in intervalul orar 10:00-17:00. Pentru vizualizarea sesiunilor de curs programate pentru perioada urmatoare, va invitam sa accesati sectiunea“Calendarul Cursurilor”.

Cursul se va desfasura la sediul agentiei Creative Business Management, din Splaiul Unirii nr 6 (Sitraco Center), sector 4, Bucuresti.

COST

Costul formarii de persoana este de 400 lei+TVA

Sunt incluse:

  • Suportul de curs si materialele necesare
  • Taxa de examinare
  • Diploma de participare eliberata de Creative Business Management
  • Sesiune de E-coaching- suport oferit pe e-mail de catre trainer, fiecarui cursant in ceea ce priveste aplicarea tehnicilor invatate, rezolvarea problemelor intampinate.

Reduceri de grup:

  • 5%/cursant- pentru participarea a 2 persoane (colegi/prieteni)
  • 10%/cursant- pentru participarea a 3 persoane (colegi/prieteni)
  • 15%/cursant- pentru participarea a mai mult de 3 persoane (colegi/prieteni)

MODALITATE DE INSCRIERE

Pentru inscriere, va invitam sa solicitati fisa de participare, la adresa de mail: [email protected].

Pe baza fisei de inscriere, va fi emisa o factura proforma aferenta cursului, ce va fi transmisa pe adresa dumneavoastra de mail. Plata se realizeaza inainte de inceperea cursului, fie prin transfer bancar, fie numerar, la sediul agentiei Creative Business Management, mai sus mentionat.

Contact: 0743.183.353/ 031.428.24.44; [email protected] (Ruxandra Simion – Coordonator Training)

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top