Now Reading
Oboseala are remedii naturale

Abonează-te la newsletter!

Abonează-te la newsletter!

Primește săptămânal resurse prin intermediul e-mail-ului!

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

Oboseala are remedii naturale


Infectii respiratorii
Echinacea

Tuse, raceala, gripa, angina? Sistemul tau ORL, ca si cel imunitar, sunt slabite. In toate aceste cazuri, echinaceea este solutia. In America de Nord, de unde provine, este remediul natural cel mai vandut, folosit la orice varsta. Gratie activitatii sale antivirale, echinaceea previne si trateaza racelile si gripele, dar ingrijeste si dermatozele sau micozele rebele. O gasesti sub forma de gel sau de extras fluid. Foloseste-o preventiv, in cure scurte si regulate de zece zile pe luna; si curativ dubland dozele, pentru a diminua intensitatea si durata infectiei.

Surmenaj
Gingsengul si eleuterococul

Entuziasmat, faci totul la putere maxima. Fara sa realizezi ca te vei epuiza!
Ginsengul chinezesc si varul sau siberian, eleuterococul, cresc rezistenta la efort, la frig, la stres psihologic, stimuland libidoul, memoria, concentrarea. Ginsengul este mai bun pentru barbati, iar eleuterococul pentru femei. In ceea ce priveste doza de administrare, ea difera in functie de modul de prezentare. De retinut ca e mai bine sa terminati cura treptat, o oprire brusca putand provoca o cadere de tensiune.

Fa-ti plinul cu energie

1. Mananca vegetale! Consuma fructe si legume de sezon, netratate, la toate mesele. Pesticidele limiteaza asimilarea vitaminelor si a mineralelor, intoxicandu-te.

2. Alege cerealele integrale. Ele sunt mai bogate in mi­nerale. Cerealele rafinate contin mult amidon, deci nu au valoare nutritiva.

3. Rontaie fructe uscate. Migdalele, nucile, strugurii sau caisele uscate sunt recomandate in cazul unei mici senzatii de foame sau pentru a completa un pranz prea usor.

4. Amesteca uleiurile. Fiecare are virtuti specifice, asadar consuma sortimente variate: ulei de masline, de susan, de po­rumb, de orez, de floarea soarelui, de seminte de strugure.

5. Redu consumul de dulciuri. Zaharul alb da energie pe termen scurt, de­mi­ne­ra­li­zea­za pe termen lung. In exces, scade nivelul de calciu.

6. Adauga arome. Cimbrisor, rozmarin, ghim­bir, dafin… Proaspete sau uscate, sunt bogate in uleiuri esentiale stimulante.

Foto: Dreamstime.

Abonează-te la newsletter!

Abonează-te la newsletter!

Primește săptămânal resurse prin intermediul e-mail-ului!

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

Pages: 1 2
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top