Now Reading
Meditaţii pentru o stare de calm

Meditaţii pentru o stare de calm

meditaţii-pentru-o-stare-de-calm

Din punct de vedere al tradiţiei meditative, „vindecarea” sistemului minte-corp poate începe de la lucrurile simple legate de modul cum respirăm și cum „locuim” în corpul nostru. Una din soluţii este să învăţăm să respirăm profund și rar, din abdomen și astfel ne putem liniști mintea și schimba stările emoţionale în bine.

Acum doi ani am cunoscut-o pe Alexandra, care mi-a cerut să o învăţ să mediteze pentru a-și reduce nivelul de anxietate. Avea 35 de ani și era îmbrăcată foarte elegant, cu mult bun gust, și arăta ca o adevărată învingătoare a vieţii. Înfăţișarea sa părea însă ușor crispată, privirea îngrijorată și limbajul corpului exprimau o încordare bine mascată. S-a străduit să îmi explice cu calm ce are, însă, în spatele atitudinii bine disciplinate și a exprimării clare, aproape didactice, se simţea starea de tensiune interioară și nerăbdarea de a scăpa de ea.

Citeşte articolul integral în cadrul ediţiei iulie-august 2021 a Revistei PSYCHOLOGIES.

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!