Ce valori nutriționale au semințele de chia

Le găsești peste tot în magazine, au gust bun și le poți combina cu o mulțime de alimente. Semințele de chia fac minuni pentru sănătatea ta întrucât conțin mult fier, calciu, fibre și Omega 3. Uite în ce proporții.

 

Știai că două linguri de semințe de chia conțin cu 64% mai mult potasiu decât bananele, de două ori mai mulți antioxidanți decât afinele, îți oferă 41% din necesarul zilnic de fibre și 32% din necesarul zilnic de magneziu?

Citește și:

Dureri de spate ? Ce să mănânci ca să îți treacă

Întărește-ți imunitatea

Mai mult, conțin de cinci ori mai mult calciu decât laptele, de trei ori mai mult fier decât spanacul, au 20% proteine și 100% mai mult Omega 3 decât somonul.

Noi consumăm zilnic semințe de chia, le amestecăm cu iaurt grecesc, fructe proaspete, nuci și, așa, savurăm un mic dejun delicios și sănătos.

Foto: Shutterstock

loading...
Loading...
Comentează și tu
Recomandări
Ai o stare proastă? Bea cafea!
Ai o stare proastă? Bea cafea!

Cafeaua nu doar că te ajută să fii apt pentru muncă, și-ți dă startul dimineața, ci are impact și asupra sănătății psihice. Iată cum.

Citeste
Cum prevenim și tratăm alergiile sezoniere
Cum prevenim și tratăm alergiile sezoniere

Odată cu trezirea la viață a naturii, unii dintre noi se confruntă și cu năbădăioasele alergii sezoniere. Inconfortabile și incapacitante, sunt greu de ignorat, fie că ne afectează direct sau pe o persoană apropiată nouă. Ce e de făcut?

Citeste
Efectele postului asupra organismului
Efectele postului asupra organismului

Fie că este vorba despre postul Paștelui, al Crăciunului, de zilele de miercuri și vineri, acest obicei al postului este, în continuare, ținut în România, iar în afară de valențele ortodoxe, se pare că impactul său asupra corpului este semnificativ. Așadar, iată de ce este util să ținem post.

Citeste
Ce valori nutriționale au semințele de chia
Ce valori nutriționale au semințele de chia

Le găsești peste tot în magazine, au gust bun și le poți combina cu o mulțime de alimente. Semințele de chia fac minuni pentru sănătatea ta întrucât conțin mult fier, calciu, fibre și Omega 3. Uite în ce proporții.

Citeste
Ce este și ce nu este yoga
Ce este și ce nu este yoga

Yoga e o religie? Avem nevoie să fim în formă pentru a o practica? Multe mituri ne țin departe de o practică benefică nouă. Despre acestea, dar și avantajele practicării ei, primim detalii de la Mariana Drăgan, instructor yoga.

Citeste
Cum te motivezi să faci sport
Cum te motivezi să faci sport

Te-ai hotărât să mergi la sală. Grozav! Însă oboseala sau anii întregi de sedentarism pot reprezenta capcane care te împiedică să-ți urmezi scopul. Așadar, cum te motivezi să faci sport? Horaţiu Dumitrescu, PT Manager World Class România, ne spune cum să transformăm antrenamentele într-o rutină.

Citeste