Now Reading
Micul dejun – startul energizant al fiecarei zile

Abonează-te la newsletter!

Abonează-te la newsletter!

Primește săptămânal resurse prin intermediul e-mail-ului!

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

Micul dejun – startul energizant al fiecarei zile

Pentru a face fata ritmului alert al fiecarei zile este nevoie sa te incarci de  energie inca de dimineata. Un mic dejun echilibrat este solutia cea mai simpla si savuroasa prin care ii poti asigura corpului tau “combustibilul” necesar.

 

Dupa repaosul nocturn, micul dejun trezeste corpul si spiritul cu placere si echilibru nutritional. Imagineaza-ti cum la finalul celor minim 10 ore de „post”, organismul tau are nevoie de noi resurse, deoarece aportul nutritional din ziua precedenta s-a epuizat.

Din acest motiv micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, el iti va da mai multa forta, reprezentand 20-25% din aportul energetic al intregii zile.

Desigur, daca nu iei micul dejun, nu ai cum sa mai recuperezi aceasta pierdere, ba mai mult vei avea tendinta ca in cursul zilei sa tot rontai diverse lucruri, si uite asa nu vei intelege cum au aparut kilogramele in plus, si de ce te simti mereu obosita, letargica.

Prima masa a zilei este asadar o dovada de respect si iubire fata de tine, o modalitate prin care sa iti arati ca te pretuiesti, ca faci tot ceea ce este mai bun pentru tine, inclusiv sa iei micul dejun.

Pe langa asta micul dejun poate fi timp de calitate petrecut cu cei dragi tie, partenerul, copiii, prietena ta cea mai buna colega de apartament etc  pe care nu apuci sa ii vezi atat de mult cat ti-ai dori, avand in vedere programul tau si al lor de la serviciu, responsabilitatile conexe ale fiecaruia.

Pe scurt, un mic dejun echilibrat trebuie sa contina: un produs lactat – care sa ajute calciul din oase, un produs pe baza de cereale – alimentul responsabil cu energia si un fruct – pentru nutrienti.

Cerealele Nestle Cheerios Oats, amestecul de fulgi crocanti de ovaz integral, plin de vitamine (complexul de B-uri) si minerale esentiale (calciu si fier), permite mixarea acestor elemente.

Se pot consuma cu lapte sau iaurt, iar daca adaugi si fructe, proaspete sau confiate, iti va fi imposibil sa ratezi acest deliciu matinal.

nestle cheerios oats

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

In plus, ovazul din cerealele Nestle Cheerios Oats, gratie fibrelor sale solubile de beta-glucan, ajuta la scaderea colesterolului, o problema des intalnita intrucat 1 din 2 adulti are un nivel ridicat al colesterolului.

Fibrele mai faciliteaza si tranzitul intestinal, imbunatatesc digestia, si mentin senzatia de satietate, ceea ce inseamna ca nu vei mai fi tentata de saratelele, biscuiteii, ciocolatile si bomboanele care iti poluau stilul alimentar.

 

Foto: 123rf.com

Abonează-te la newsletter!

Abonează-te la newsletter!

Primește săptămânal resurse prin intermediul e-mail-ului!

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top