Citești
Salon TV – SMART Indoor Advertising: Reach the Rich!

Salon TV – SMART Indoor Advertising: Reach the Rich!

Cătălina Cristescu

Mass media este un concept care cunoaste evolutia direct proportional cu viteza cu care se intampla lucrurile. Din dorinta  de a atinge perfectiunea si de a construi o lume in care totul este accesibil, facil, omul are tendinta de a inova, de a gasi solutii care sa serveasca intregii  comunitati. Odata cu dezvoltarea sistemelor tehnologice, toata societatea beneficiaza de aceasta reusita si implicit, toate mediile care  functioneaza utilizand tehnologia se imbunatatesc, iar in acelasi timp, ofera servicii, produse imbunatatite.

Exista multe branduri care doresc sa reinventeze marketingul si sa identifice maniera cea mai potrivita de a ajunge cu informatia la clientul sau. Canalele digitale sunt noua tinta a promovarii moderne. Esential de luat in calcul sunt doi factori relevanti in alegerea mediului de comunicare.

Proximitatea este un aspect important in promovare iar disponibilitatea receptarii mesajului este cheia advertising-ului eficient. Conceptul FaceToFace Media le valorifica pe ambele, intrucat mesajul este difuzat pe ecranele situate fata in fata cu potentialii clienti si ajuta la petrecerea timpului de asteptare intr-un mod placut, cu functii de informare si recreere.

 

Conceptul Indoor Digital Signage: fata in fata cu clientul

SALON TV este o televiziune cu circuit inchis si se difuzeaza in saloanele de infrumusetare si SPA premium, pe monitoare LCD de diferite dimensiuni, strategic amplasate chiar in fata clientilor.

Conceptul presupune amplasarea monitoarelor langa oglinzile din fata scaunelor pe care clientii  se asaza atunci cand sunt la tuns, coafat, manichiura, pedichiura, ingrijire corporala etc. Distanta dintre client si LCD-uri este de maxim 50-70 cm, ideala pentru vizionarea in conditii optime.

Cu doar 2 ani de existenta pe piata din Romania, SalonTV este un concept inovator, fiind singura televiziune din tara care emite in saloanele de infrumusetare, direct in fata clientilor. Tematica acopera arii de interes precum: sanatate, familie, business, timp liber, vacante, horoscop si meteo.

 

SMART Indoor Advertising

Notiunea „smart” este atribuita nu doar ca o caracteristica a alegerii acestui tip de publicitate, ci mai ales ca obiective pe care fiecare campanie de publicitate va reusi sa le realizeze prin intermediul promovarii in cadrul Salon TV.

Specific – Singurul mediu interactiv de indoor advertising, care emite direct in fata clientilor, al caror timp de asteptare de aproximat o ora este valorificat prin informatie, divertisment si publicitate. Reteaua se adreseaza unei nise precise, care ajuta companiile sa identifice exact publicul la care va ajunge mesajul lor: femei din mediul urban, cu venituri si studii peste medii si superioare.

Masurabil – Media lunara a clientelor care frecventeaza cele 47 saloane in care emitem este de 30.000. Rata de vizualizare a content-ului este de 95%.

Accesibil – Advertising-ul FaceToFace are ca principala caracteristica proximitatea. Situat la o distanta de aproximativ 60 cm, ecranul este amplasat propice vizionarii, iar contentul este lizibil. Targetul este de peste 30.000 de femei cu putere de  cumparare.

Realist – Programul are un impact de awareness si datorita repetarii programului la aproximativ o ora, se induce un comportament persuasiv de achizitionare.

Incadrat in timp – Campaniile sunt atractive si usor de memorat, mai ales datorita repetitivitatii continutului in cadrul timpului de asteptare. Afisajul mesajului contribuie la crearea de brand awareness  si stabilizeaza in timp ideea de marca, intarind credibilitatea si increderea in companie.

 

Reach the rich!

Raportat la gradul de satisfacere a unor nevoi, aspiratii, segmentul de piata caruia se adreseaza Salon TV este premium. Targetul este format dintr-o clientela selecta, o nisa bine definita, greu de atins de alte canale de promovare. Salon TV emite in 47 de saloane de lux din Bucuresti, clientela fiind deasemenea, de top.

Astfel, companiile care se adreseaza clasei premium si in special femeilor pot opta pentru pachete de promovare in cadrul retelei indoor de advertising, ajungand repede fata in fata cu clientii lor, printr-un mediu accesibil si agreat de clientela saloanelor.

 

Principiile FaceToFace Media

Ne dorim sa ne apropiem cat mai mult de toti cei care reprezinta target-ul nostru, implicit al partenerilor nostri. De aceea, consideram esential modul in care noi, ca echipa, contribuim la criteriile definitorii ale culturii organizationale romanesti.

Drept urmare, echipa FaceToFace Media se angajeaza sa ofere:

–  un serviciu eficient

–  calitate si inovatie tehnologica

–  content interactiv, care include rubrici de larg interes

–  campanii publicitare ale unor prezente sau viitoare brand-uri

–  seriozitate, respect, profesionalism, transparenta. in activitatea depusa

–  competitivitate in regimul promovarii produselor si serviciilor clientilor nostri comparativ cu alte medii publicitare.

 

Comparatie cu alte medii publicitare

In revistele de specialitate, circula ideea ca televiziunea magnetizeaza cumparatorii de publicitate, fiind sigurul canal eficient de comunicare.

Salon TV, prin campania Reach the Rich! isi propune depasirea barierelor impuse de perceptia ca televiziunea este singurul suport publicitar ca investitie sigura. La o prima analiza, comparand publicitatea tv cu cea indoor putem spune ca diferenta majora o face disponibilitatea de a recepta un mesaj.

Vizionand un program televizat, calupul publicitar va fi mai mult decat iritant, sansele de a schimba canalul fiind majore. In schimb, in contextul proximitatii de tipul indoor advertising in saloane sau clinici, disponibilitatea de a valorifica timpul de asteptare este ridicata, publicul fiind dornic sa afle informatii din aria de interes in care de altfel de afla. Mai mult de atat, exista studii recente publicate de indooradvertising.org care sustin urmatoarele:

info

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ulterior vizionarii reclamelor de tip indoor, doua treimi din subiectii analizati au reactionat activ, dupa cum urmeaza:

  • 44% au accesat site-ul companiei
  • 40% s-au documentat despre brand
  • 26% au utilizat datele de contact
  • 22% au devenit cumparatori
  • sursa: TNS Canadian Facts

 

Puncte forte ale indoor advertising-ului de tip digital signage

–  Are un target precis, cu o rata maxima de vizualizare.

–  Valorifica timpul in medii de asteptare.

–  Locatiile in care emite reteaua Salon TV sunt de tip premium, iar targetul este un public premium si peste mediu.

–  Programul retelelor indoor FaceToFace Media include content editorial de calitate cat si campanii publicitare.

–  Imbina armonios informatii zilnice necesare cu publicitate informativa despre brand-uri imporante, companii care se adreseaza aceluiasi target.

–  Aduce un plus de inovatie in advertising.

–  Este modern, cu dimensiuni adecvate mediului in care este plasat.

–  Reprezinta o modalitate de aliniere la standardele internationale de advertising

–  Este prietenos cu mediul. intrucat nu foloseste resurse din industria lemnului si nici nu polueaza.

–  Nu incarca peisajul urban.

 

Multiple posibilitati de promovare prin reteaua Salon TV

Valoarea si inovatia sunt caracteristicile pe care se pune accent pentru o promovare dupa principiile SMART de marketing. Strategia Outside In pe care o aplicam se refera la pozitionarea inversa intre producator si partenerii B2B. Este practic un exercitiu de a analiza serviciul dintr-o perspectiva neutra, chiar critica.

Gandindu-ne la ce asteptari are clientul nostru, afland cu exactitate asteptarile acestuia si obiectivele sale, putem construi servicii de succes. In acest fel clientii vor fi mai multumiti si procedeul de fidelizare va fi realizat fara eforturi. Este solutia contemporana de a castiga publicul tinta.

Reteaua de SMART Indoor Advertising inglobeaza multiple forme de promovare a campaniilor de branding: spoturi video, colaj de imagini, advertorial sau rubrica personalizata, orice alta propunere fiind intampinata pozitiv.

Prin alegerea difuzarii unei campanii pe o perioada indelungata, materialele difuzate pot alterna, pentru a nu satura informativ cu acelasi format publicitar, clientii saloanelor si publicul fidel al Salon TV. Important de mentionat este tendinta de fidelizare a Salon TV care iti poate oferi o luna de campanie gratuita. Facem totul pentru a te ajuta sa Reach the Rich! .

 

Contact: [email protected]

 

 

Abonează-te la newsletter!

Abonează-te la newsletter!

Primește săptămânal resurse prin intermediul e-mail-ului!

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

Vezi comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top