Now Reading
”TrăieÅŸte emotia fiecărei înt¢lniri”

”TrăieÅŸte emotia fiecărei înt¢lniri”

Revista Psychologies

 Kraft Foods a lansat campania Jacobs „Traieste emotia fiecarei intalniri” –  un manifest pentru intalnirile fata in fata, la o ceasca de cafea alintaromata.

Un prilej sa ne reamintim ca doar atunci cand savuram o ceasca de cafea alaturi de familie si prieteni putem sa impartasim momente unice, calde si speciale, care ni-i aduc pe cei dragi mai aproape.

Jacobs este o marca de cafea foarte iubita in Romania, iar consumatorii ei sunt dintre cei mai diversi, atat in ceea ce priveste varsta, sexul, cat si veniturile.

Consumatoarea tipica de cafea Jacobs are intre 25 si 45 de ani, locuieste in mediul urban si are venituri medii sau ridicate.
 

In anul 2010 consumatorii romani au savurat peste 950 de milioane de cesti de cafea prajita si macinata Jacobs, contribuind astfel la cresterea cotei de piata Jacobs, in acest segment, cu 2% (in valoare) in 2010 fata de 2009.

“Avand in vedere stilul modern de viata al oamenilor de astazi si tendinta acestora de a comunica tot mai mult prin telefon, internet, SMS, am considerat oportun sa facem inca un pas in demersul nostru de comunicare.

Jacobs doreste sa le reaminteasca in aceasta primavara consumatorilor sai, ca se pot bucura de emotii si trairi unice in special in cadrul conversatiilor fata in fata la o cafea.

Pentru ca nu poti imbratisa o fotografie, si pentru ca prin internet atingerile nu se simt, militam pentru intalnirile la o cafea cat mai dese, cat mai lungi si cat mai pline de emotie”, declara Andreea Bogdan Brand Manager Coffee R&G & Soluble.

 

 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top