Now Reading
Cum a cucerit FOREO 30 de milioane de inimi?

Cum a cucerit FOREO 30 de milioane de inimi?

Revista Psychologies
cum-a-cucerit-foreo-30-de-milioane-de-inimi

Această lună marchează a 8-a aniversare a brand-ului suedez de beauty-tech, FOREO și dacă nu ați auzit de acest nume până acum – țineți-l minte! Cu doar câteva săptămâni înainte de celebrarea celei de-a 8-a aniversări, după ce s-a remarcat cu aprobarea Lookfantastic ca fiind cel mai bun brand premium de dispozitive de îngrijire a pielii la nivel global, FOREO și-a consolidat poziția No1 ca fiind cel mai în vogă instrument de îngrijire a pielii de pe planetă, confirmat de 160 200 000 de vizualizări pe TikTok.

Fondat de vizionarul Filip Sedic, proprietarul a peste 200 de brevete înregistrate, FOREO s-a decis să cucerească stratosfera frumuseții de la lansarea brand-ului în 2013 și nu dă semne să se oprească aici. Cu un dispozitiv FOREO vândut la fiecare 10 secunde în 2020, marca a devenit rapid un sinonim pentru „instrument de îngrijire a pielii” și analizând doar gama LUNA, vorbim despre peste 20 de milioane de produse vândute. Acest lucru nu este o surpriză, deoarece inovatorul suedez a vândut peste 2 milioane de dispozitive LUNA de Black Friday pe foreo.com în doar 24 de ore și, în plus, în ciuda pandemiei de coronavirus, compania a înregistrat o creștere de peste 30% a vânzărilor online și a preluat controlul peste întreaga industrie, conducând-o spre singura direcție posibilă pentru viitorul frumuseții – beauty-tech-ul (tehnologia frumuseții).

„Când ne-am lansat în 2013, tot ce aveam erau două lucuri: un produs revoluționar uimitor în mâna dreaptă și un vis în minte. Se pare că asta este tot ce ai nevoie pentru a reuși. Astăzi, FOREO este prezent în peste 80 de ţări, cu 3000 de angajați puternici și recunoscut ca fiind un standard de către cei 30 de milioane de clienți din întreaga lume, acest lucru este cu adevărat demn de lăudat, deoarece acum FOREO își sărbătorește cei opt ani de existență.”, spune Boris Trupcevic, CEO FOREO.

El mai spune: „În plus, față de acest punct culminant emoțional, am primit cel mai valoros cadou de la frumoșii noștri clienți, care premiază efortul FOREO pentru excelență cu cinci stele pe o platformă de evaluare a consumatorilor Trustpilot. Suntem o companie centrată pe nevoile clientului și ne străduim să realizam produse durabile de înaltă calitate. Clienții noștri recunosc acest lucru și mulți dintre ei au avut încredere în marca noastră încă de la început. Am contactat sute din primii noștri clienți pentru feedback-ul lor, pentru a ne asigura că utilizează în continuare dispozitivele noastre. A fost cu adevărat un moment emoționant să auzim povești despre modul în care LUNA noastră a devenit parte din viețile lor. Ceea ce a fost cu adevărat special, este faptul că toți au remarcat faptul că produsele FOREO functionează ireproșabil chiar și după 8 ani de utilizare și încă arată la fel de frumos și curat ca cele noi, cu o durată de viață a bateriei cu adevărat “nebună”. Aceasta înseamnă că am reușit, nu numai să satisfacem nevoile clienților noștri, să ne preocupam de durabilitate, ci și să stimulăm inovația și să îmbunătățim viața oamenilor!”

Alimentat de ADN-ul suedez inovator, FOREO este creatorul original al primului dispozitiv de curățare a feței din silicon din lume, lansat în 2013. Este descris pe scară largă drept Apple al industriei de îngrijire a pielii. Astăzi, LUNA este cel mai copiat produs de înfrumusețare din lume și, după cum se spune, – imitația este cea mai sinceră formă de flatare. La sfârșitul anului 2019, o hotărâre judecătorească fără precedent din Shanghai a acordat mărcii o despăgubire de 3 milioane RMB, cea mai mare plată legată de contrafacere pentru încălcarea proiectelor din Curtea de Proprietate Intelectuală din Shanghai. Această victorie enormă nu numai că a stimulat eforturile mărcii în războiul împotrivă falsificatorilor, dar a dat tonul celorlalte mărci care suferă de aceeași problemă.

05_FOREO_UFO 2_Black

FOREO nu este doar un alt nou brand de frumusețe, este o inovație și o tehnologie care funcționează pe piața frumuseții și care face diferența. Această marcă premium este cunoscută mai ales pentru cele trei produse “erou” ale sale: LUNA 3, UFO 2 și BEAR, dispozitive portabile drăguțe, dar puternice, care împachetează un ritual serios și care oferă o sesiune completă de îngrijire în doar 6 minute, așa cum este descris în Vogue. Celebritatea iubită, LUNA 3, cea mai moale și mai igienică perie facială din silicon din lume, oferă o curățare profundă, dar delicată, asigurându-vă că bariera pielii rămâne sănătoasă și intactă. Combinat cu UFO 2, un premiat campion facial complet și BEAR, dispozitivul de tonifiere facială cu microcurentului, pielea devine tânără și strălucitoare în câteva minute. În timp ce device-urile mărcii, LUNA 3 și UFO 2 sunt cele mai bine vândute, BEAR este cel mai nou produs care are cele mai ridicate rate de creștere în ultimul an și reia rapid din urmă succesul gamelor LUNA și UFO. Cu toate acestea, echipa științifică de la Institutul FOREO lucrează deja la următorul lucru important, asigurandu-se că acesta este, din nou, unic în ceea ce privește funcționalitatea, calitatea excelenta, durabilitatea și beneficiile pe care le oferă.

Brand-ul își duce clienții fideli într-o călătorie în timp, întrucât tehnologia de ultimă generație a dispozitivelor FOREO șterge literalmente anii de pe fețe, ducându-i înapoi la vremuri în care se simțeau cei mai frumoși. Cu peste 30 de milioane de produse vândute, FOREO a înfrumusețat fețele și a adus zâmbete clienților săi de miliarde și miliarde de ori, scoțând în evidență adevărata strălucire interioară, făcând oamenii să pară și să se simtă mai tineri. În opt ani scurți, compania a trecut de la zero la miliarde, obținând peste 225 de premii la nivel global, a deschis o instalație futuristă în China, completată de un Institut de cercetare și dezvoltare avansat, cu acoperișuri cu panouri solare, facilități de îngrijire în săli de fitness pentru lucrători, a deschis alte 20 de hub-uri și birouri globale pe șase continente și a urcat ierarhic pentru a deveni cel mai vizualizat brand de îngrijire a pielii din lume, clasându-se pe prima poziție.

FOREO este în fruntea tuturor topurilor viitoare, iar e-commerce-ul livestream, viitorul comerțului, lansează FOREO într-o altă aventură, ducându-și clienții într-o experiență reală de cumpărături live, numită „SkinposiTVty”, cu o serie de emisiuni care urmează să fie difuzate pe canalele sociale ale mărcii în fiecare vineri, pe tot parcursul lunii de celebrare a brand-ului FOREO, începând cu 9 iulie. Vă recomandăm să îl urmăriți pe Youtube, dar îl puteți accesa pe Facebook și Instagram. Nu doriți să ratați această petrecere, deoarece, pe lângă ofertele speciale de pe foreo.com și o provocare pe rețelele sociale, marca vă va oferi o scurtă privire, un fel de „în spatele scenei” a procesului său de producție și povestea brand-ului, cu oameni adevărați de la FOREO, de la experți în cercetare și dezvoltare până la super-eroi ai serviciilor de asistenţă pentru clienți, ajungând în inima brand-ului care a schimbat industria frumuseții pentru totdeauna. Aceasta va fi, de asemenea, o oportunitate perfectă pentru a afla toate sfaturile și trucurile despre cum să utilizați cel mai bine produsele FOREO

FOREO prognozează o creștere de două cifre în 2021 și își propune să crească mult mai mult până la împlinirea a 10 ani. În trimestrul IV 2021, compania va lansa un nou produs care cuprinde o experiență ultra-personalizată și o abordare individuală a îngrijirii pielii, precum și redefinirea frumuseții – combinând toate tendințele majore la care ne putem aștepta de la o industrie anul acesta, stabilind încă o dată un standard ridicat pentru industria frumuseții. Cu siguranță, acesta nu este ultimul de care veți auzi de la pionierul suedez anul acesta, urmând să vină multe altele și în 2022. Compania, împreună cu sora sa, FAQ Swiss, intenționează să își lase o amprentă mai puternică în consumabile, îngrijire orală, precum și în dispozitive de îngrijire a pielii la nivel profesional. Cine știe unde ne vă duce călătoria acestui brand și cum vor arăta următorii câțiva ani, dar fiți siguri, cu FOREO la cârmă – ne va duce dincolo de imaginație.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top