CITESTI ACUM
De 9 ani, ai mereu o nouă imagine

De 9 ani, ai mereu o nouă imagine

de-9-ani-ai-mereu-o-nouă-imagine

La aniversarea a 9 ani de activitate, retailerul român de optică Lensa derulează campania De 9 ani, ai mereu o nouă imagine, cu reduceri de până la 90% mii de produse.

Un studiu[1] arată că oamenii care poartă ochelari de vedere au mai mult succes la interviurile de angajare și sunt percepuți ca fiind mai inteligenți decât cei care nu poartă ochelari. De asemenea, conform unui alt studiu realizat în 2014[2], purtătorii de ochelari sunt percepuți ca având un IQ mai ridicat comparativ cu persoanele care nu poartă ochelari și le sunt atribuite în mod direct poziții ce necesită un grad mai ridicat de inteligență.

Campania aniversară Lensa își propune să reitereze impactul ochelarilor de vedere și de soare asupra personalității, percepției și stilului purtătorului. Totodată, aceasta subliniază și multitudinea de stiluri pe care le poate accesa orice persoană, alegând ochelari de soare, rame de vedere, lentile colorate și de vedere din oferta Lensa.

Astfel, pe toată perioada lunii mai 2022 clienții Lensa se pot bucura de reduceri de până la 90% la mii de produse: ochelari de soare, rame de vedere, lentile de contact de vedere și colorate, ochelari pentru calculator, soluții și accesorii.

În colecția aniversară sunt incluse produse din portofoliul celor mai cunoscute branduri la nivel internațional: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana, Polaroid, etc. De asemenea, gama de lentile de vedere și de contact cuprinde produse de la cei mai importanți furnizori la nivel mondial, precum Essilor, Hoya, Zeiss și Alcon.

Campania se desfășoară online, pe Lensa.ro și în cele 21 de showroomuri Lensa din toată țara: București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava.

[1] Murphy, N. A. (2007). Appearing Smart: The Impression Management of Intelligence, Person Perception Accuracy, and Behavior in Social Interaction. Personality and Social Psychology Bulletin, 33(3), 325–339.

[2] Mirshahi, A., Ponto, K. A., Hoehn, R., Zwiener, I., Zeller, T., Lackner, K., … & Pfeiffer, N. (2014). Myopia and level of education: results from the Gutenberg Health Study. Ophthalmology, 121(10), 2047-2052.

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!