Exerciții pentru fermitatea abdomenului

Visezi la un abdomen plat sau atât de atractivele pătrățele? Iată câteva exerciții pentru fermitatea abdomenului.

Exercițiul 1 – lucrează drepții și oblicii abdominali

Din întins pe spate, îndoi pe sol picioarele și le depărtezi la lățimea bazinului, apoi ridici umerii de la sol, brațele sunt întinse pe lângă corp, deasupra solului.

Citește și:

Transformă curățenia într-o ședință de fitness

5 beneficii ale sportului în aer liber

De la centru, arcuiești trunchiul spre dreapta, încercând să atingi glezna dreaptă, revii la centru, apoi te arcuiești spre stânga, încercând să atingi glezna stângă.

Mișcările se fac lent spre dreapta/centru/stânga/centru. Un set conține 20 de repetări spre dreapta, 20 repetări spre stânga, pauză 15 secunde; faci 3 seturi.

 

Exercițiul 2 – depărtat/apropiat de picioare, lucrează în special abdomenul inferior

Din întins pe spate cu picioarele întinse și apropiate, ridici picioarele deasupra solului, la aproximativ 45 grade (fără să doară zona lombară), și începi să depărtezi și să apropii rapid picioarele de 25 de ori.

Ai 25 de repetări, pauză 15 secunde, 3 seturi. Atenție! La exercițiile pentru abdomenul inferior, trebuie să protejăm foarte bine zona lombară, așezând mâinile sub ea sau puțin mai jos. Abdomenul este încordat tot timpul, pentru a nu se arcui coloana.

 

Exercițiul 3 – ridicări de umeri cu brațele întinse în față, pe genunchi

Din întins pe spate, îndoi pe sol picioarele și le depărtezi la lățimea bazinului, mâinile la ceafă, vii cu umerii în sus (ca și cum ai vrea să fie pe aceeași linie cu genunchii) și, în același timp, când ridici umerii, întinzi mâinile în față și atingi genunchii de 10 ori.

După 10 repetări de sus-jos, rămâi cu umerii sus și mâinile întinse spre genunchi și pulsezi rapid 10 repetări, încercând să atingi genunchii, apoi stai sus nemișcată 10 secunde pe inspir/expir.

Astfel, ai 10 repetări sus-jos, 10 pulsări rapide sus, 10 secunde de stat nemișcată, pauză 15 secunde, 5 seturi. Atenție! Întotdeauna, zona lombară este perfect lipită de sol, abdomenul încordat, privirea la tavan, pe coborâre inspiri, pe urcare expiri.

De Vera Fodoroiu, personal trainer, aerobic&fitness instructor la Big Gym Fitness, 0727811048, www.biggym.ro, https://www.facebook.com/vera.fodoroiu

Foto: Shutterstock

 

Loading...
Comentează și tu
Recomandări
Măsuri de contracepție peste 35 de ani
Măsuri de contracepție peste 35 de ani

Ai peste 35 de ani și nu vrei copii deloc sau poate nu acum, ori ești mamă deja și nu intenționezi să mai devii. În aceste condiții, evident, se impun măsuri de contracepție adecvate, dar în acord cu vârsta și stilul tău de viață. Cum trebuie să arate contracepția după 35 de ani? Detalii de la dr. Silviu Iștoc, medic specialist obstetrică-ginecologie.

Citeste
Vitamine și minerale esențiale pentru organism
Vitamine și minerale esențiale pentru organism

Cuprul previne albirea prematură a părului, fosforul transmite noilor celule codul genetic, vitamina D ne întărește sistemul imunitar, iar vitamina B12 este produsă de bacteriile din intestinul subțire. Vitaminele și mineralele esențiale pentru organism formează un univers aparte, cu roluri diferite și foarte bine repartizate. Iată de unde să le procurăm și ce efecte are supradozajul.

Citeste
Unul dintre cele mai sigure lucruri este efectul nociv al televizorului asupra creierului
Unul dintre cele mai sigure lucruri este efectul nociv al televizorului asupra creierului

Dragoș Cîrneci este doctor în neuroștiințe și poate face, cu destulă siguranță, predicții ceva mai informate despre viitorul creierului uman și ce impact au noile tehnologii asupra noastră, de exemplu cum stau lucrurile cu efectul nociv al televizorului.

Citeste
Exerciții pentru fermitatea abdomenului
Exerciții pentru fermitatea abdomenului

Visezi la un abdomen plat sau atât de atractivele pătrățele? Iată câteva exerciții pentru fermitatea abdomenului.

Citeste
Cât de mult funcționează detoxifierea
Cât de mult funcționează detoxifierea

Detoxifierea întregului organism, a pielii, ficatului. Cât este adevărat și cât fals? Funcționează detoxifierea, ce limite are și când ne poate face rău? Detalii de la Alina Trifu, consilier în nutriție.

Citeste
Despre nevoia de cabinete stomatologice mobile - Cossette Chichirău
Despre nevoia de cabinete stomatologice mobile

Luna aceasta, pe coperta revistei se află Cosette Chichirău, deputat USR de Iași. Pentru că ne-am propus să susținem ideea că oamenii (și mai cu seamă femeile) trebuie să se implice politic, vom publica aici inițiativa ei legată de cabinetele stomatologice mobile, un serviciu social atât de necesar, și la care majoritatea populației nu are acces.

Citeste