Now Reading
Traim in 2.0 si asta ne ocupa tot timpul. Pro-s and con-s ale vietii in social media

Traim in 2.0 si asta ne ocupa tot timpul. Pro-s and con-s ale vietii in social media

Revista Psychologies

Viata s-a schimbat si continua sa se schimbe cu viteza luminii. In mediul 2.0, retelele de socializare sunt in permanenta evolutie, devenind anuare complete ale amintirilor noastre, clasoare complexe ale activitatilor profesionale si platforme de start-up pentru idei curajoase.

Social media este un subiect controversat, psihologii aflandu-se intr-o permanenta incercare de a disemina avantajele si dezavantajele interferentei vietii virtuale cu cea reala.

In ciuda acestei controverse, insa, social media a revolutionat viata oamenilor si modul lor de interactiune si evolutie personala si profesionala asa cum niciun alt instrument internetic nu o putea face.

Social media este o stare de fapt, iar viata merge, pana la urma, mai departe. Provocarea cea mare este de a integra social media in vietile noastre fara a lasa online-ul sa ne inghita el pe noi, sa ne acapareze sau sa ne afecteze. Printre avantajele sale se numara :

 

Acces crescut la informatie

Informatie de orice fel, de la sfaturi de moda, frumusete si sanatate, la noutati medicale, descoperiri stiintifice, stiri economice, politice sau culturale, toate se pot citi acum pe retelele de social media, care functioneaza ca agregatoare eficiente si chiar filtreaza informatia de care esti interesat.

 

Brandul personal, mult mai usor de construit

Retelele de socializare online precum Facebook, Twitter sau Instagram sunt in prezent unele dintre cele mai eficiente platforme de promovare si crestere a notorietatii propriului brand, fie ca ne referim la propria persoana sau la un produs pe care dorim sa il facem cunoscut.

Ele se constituie intr-un instrument de PR puternic si vizibil, care, folosit ingenios, inteligent si cu un vibe autentic, ofera celui care le utilizeaza sanse de reusita crescute in industria in care activeaza. In online, succesul nu vine peste noapte.

A construi un start-up de succes, cu prezenta puternica in nisa pe care o reprezinta, este o provocare permanenta si un exercitiu de rabdare si de pragmatism, dar si de prezenta de spirit si atentie dedicata reputatiei in online a companiei.

Felul in care un brand alege sa comunice este vital, iar comunicarea presupune o conectare imediata la auditoriu, un studiu temeinic al acestuia si o prospectare permanenta a tipului de continut care poate transforma un public pasiv intr-unul activ si interesat in mod firesc.

 

Networking accelerat

Pe vremuri, daca vroiam sa luam legatura cu un om drag, trebuia sa ii dam un telefon pe fix, sa ii scriem o scrisoare sau, mai tarziu in istorie, un email. Daca doream sa ne facem prieteni noi, trebuia sa cautam contexte sociale in care sa ii gasim, iar daca incercam sa luam legatura cu o persoana publica, sansele de reusita erau, nu doar mici, ci si rezultatul unui proces anevoios si de durata.

Desi emailul si retelele online au in prezent eticheta de a fi invazive in spatiul personal, ele au meritul de a ne aduce mai aproape de un milion de ori de ceilalti. Acum, gratie tehnologiei, poti fi aproape de cei dragi printr-un simplu mesaj, insa, cu adevarat relevant este ca poti avea acces si construi relatii de parteneriat, de business sau si de prietenie discutand direct, nestingherit, cu persoanele care ne intereseaza.

Prin networking pe retelele sociale a devenit mult mai facil sa creezi contexte de business, de colaborari, de proiecte de succes, si uneori, sa descoperi, pur si simplu, oameni cu interese comune, care sa aduca ceva nou in viata ta.

In concluzie, online-ul este un domeniu foarte dinamic, nou pentru toata lumea, cu foarte multe oportunitati de exploatat, un mediu care te ajuta sa comunici in modul cel mai interactiv si sa obtii instant feedback de la consumatorii si clientii tai.

La cursurile DallesGO de Comunicare Online, vei afla de la unii dintre cei mai cunoscuti specialisti in comunicarea digitala cum sa obtii vizibilitate si trafic de calitate pe Internet si cum poti sa folosesti mediul virtual ca platforma de pozitionare si de promovare a business-ului si a brandului personal.

Alexandru Negrea, profesorul cursului, este unul dintre cele mai respectate nume din marketingul online, oferind consultanta si know-how in social media. Detine unul dintre cele mai renumite bloguri din Romania, avand cele mai multe aparitii atat in presa traditionala, cat si in mediul online.

Timp de trei ani a ocupat pozitia de Social Media Manager in cadrul BCR, primul job destinat social media din Romania, iar in prezent conduce departamentul de Facebook al agentiei Spada, specializata pe new media. A participat, ca blogger, in peste 100 de campanii de promovare a unor branduri precum Microsoft, LG, Motorola, Petrom, Orange, Vodafone, Romtelecom, Ursus, Heineken, Peroni, Bitdefender.

DallesGO iti pregateste un curs complet unde vei afla tot ce trebuie sa stii pentru a avea succes in mediul online. Cursul iti va oferi informatii esentiale despre planificarea comunicarii online, performace marketing si social media, strategii smart de optimizare web, instrumente de monitorizare a campaniilor online. Daca doresti sa te inscrii la acest curs, acceseaza www.dallesgo.ro.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top