Now Reading
Cafeaua – antidepresivul tău zilnic

Cafeaua – antidepresivul tău zilnic

Cătălina Cristescu

Nu poți funcționa fără cafea?  Uite câtă cafea e indicat să bei zilnic și ce efecte are la nivel mental și fizic.

O bem dimineața, după masa de prânz, când ne-am dori să fim acasă, în pat, nicidecum pe scaun, la birou; ori când avem mult de lucru, iar capacitatea noastră de concentrare lasă de dorit.

Citește și:

Amnezii bahice. Cum ne afectează alcoolul memoria

De ce e chiar indicat să mâncăm ciocolată

Cafeaua ne stimulează sistemul nervos central și astfel ne introduce într-o stare de alertă, ne ajută să fim mai eficienți, mai prezenți și ne îmbunătățește starea de spirit.

See Also

Studiile au demonstrat că un consum regulat de cafeină reduce riscul apariției depresiei, dar fără să depășești cele trei cești de cafea pe zi recomandate de medici, fiecare având maxim 150 mililitri și, în total, 300 de miligrame de cofeină.

Foto: Shutterstock

Abonează-te la newsletter!

Abonează-te la newsletter!

Primește săptămânal resurse prin intermediul e-mail-ului!

Mulțumim pentru că vrei să fim prieteni!

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll To Top