Olanda, țara cu cele mai bune uleiuri de canabis

olanda-tara-cu-cele-mai-bune-uleiuri-de-canabis

Olanda realizează produse CBD de înaltă calitate pentru toate nevoile. Produsele olandeze din canabis sunt considerate cele mai bune de pe piață, pentru că au culturi de cânepă de înaltă calitate, sunt extrase prin metode sigure ca extracția cu CO2 supercritic și sunt testate în laborator în scopul de a oferi cele mai eficiente rezultate.

Acest ulei de canabis s-a răspândit rapid în multe țări ale lumii, în special datorită proprietăților terapeutice de care a dat dovadă. Există magazine online de unde puteți cumpăra ulei CBD România, care conține cannabidiolul CBD din frunzele atent selecționate ale plantei Cannabis sativa.

Specialiștii au analizat diferite mărci de ulei CBD și diferite produse din canabis, pentru a afla care sunt cele mai eficiente în ameliorarea unor simptome – durere cronică, inflamație, insomnie, tulburări de somn, disconfort, lipsa poftei de mâncare și alte stări rele create de diferite boli și afecțiuni. De asemenea, ei au ținut cont de plantele de cânepă folosite (din culturi organice), dar și de alți factori privind metoda de obținere a extractelor cu spectru complet din canabis.

Foarte importat de știut este faptul că între uleiul CBD și uleiul de marijuana există o diferență clară:

• Uleiul CBD nu conține THC, are toate beneficiile plantei de cânepă; nu are efecte adverse, narcotice sau proprietăți psihoactive.
  • Uleiul de marijuana conține canabinoidul psihoactiv delta-9-THC, este interzis la comercializare și are efecte psihoactive.

Olanda a avut succes cu uleiurile de canabis. CBD-ul s-a bucurat de o mare popularitate în multe țări ale lumii, imediat după lansare. Studiile realizate de cercetători privind eficiența acestui lichid care conține cannabidiol (CBD) au ajutat, de asemenea, la creșterea popularității produselor.

Companiile din Olanda au căutat să aducă pe piață produse noi, diferite, inovatoare, care să-i ajute pe clienți în ameliorarea simptomelor, îndeosebi cele de durere, inflamație, stări rele de anxietate și depresie.

Uleiul CBD din Olanda este extras din mugurii (florile) plantei de cânepă și nu din semințe ca uleiul de cânepă pe care îl găsiți în supermarketuri. Conține cannabidiol (CBD) care are efecte benefice asupra organismului. Cercetătorii spun că uleiul poate trata o varietate de probleme și mai ales ajută în ameliorarea cu succes a simptomelor bolilor degenerative. Uleiul este recomandat și în cazuri de anxietate, durere, depresie, cancer și complicații diabetice.

Olanda este lider în privința aplicațiilor canabisului medical în domeniul sănătății.

Conform celor spuse pe healtheuropa.eu, Olanda produce noi soiuri de canabis medicinal, care vor fi vândute în farmacii. Aceste soiuri de canabis vor fi atent analizate în 2020 și vor fi disponibile pentru producție, în primul trimestru al anului 2021, în Olanda.

„În prezent există un număr limitat de soiuri de canabis medicinal, dar se dorește o selecție mai largă, deoarece efectul poate fi diferit de la o persoană la alta (cum se întâmplă de altfel și în cazul medicamentelor). Pacienții nu vor mai cumpăra astfel de produse din magazinele care au standard medicinal, ci direct din farmacii, astfel pot beneficia și de îndrumare medicală”, a spus Eric Uleman – directorul general de la CannNext (care efectuează cercetări privind canabisul medicinal în Olanda).

Eric Uleman are ca scop îmbunătățirea stării de sănătate a pacienților, care suferă de afecțiuni și boli grave, prin producerea de medicamente accesibile pentru ameliorarea simptomelor specifice suferințelor acestora.

Statisticile arată că în Țările de Jos peste 2 milioane de oameni suferă de dureri neuropatice. Medicii recomandă medicamente antiinflamatoare și analgezice pentru reducerea simptomelor. În cazuri de pacienți cu epilepsie, ei prescriu medicamente anti-epileptice. Prin noile soiuri de canabis medicinal se dorește obținerea de alternative eficiente la aceste medicamente (care au și efecte adverse) astfel se va crește bunăstarea pacienților.

Proprietățile uleiului CBD

În scop terapeutic, se folosește uleiul CBD care are următoarele beneficii:

• Ajută în ameliorarea simptomelor unor suferințe ale oamenilor precum sunt depresia, anxietatea, scleroza multiplă, insomnia, epilepsia, bolile degenerative ca Parkinson sau Alzheimer.
  • Calmează durerea cronică, reduce inflamațiile, îndepărtează senzația de greață și alte stări rele greu de suportat.

Uleiul CBD este o alternativă bună la medicamentele pentru ameliorarea unor simptome precum: dureri intense, crampe musculare, disconfort ce apare din cauza chimioterapiei aplicate în cazuri de cancer sau tumori, printre altele.