Now Reading
3 concepte de business care te ajută să crești succesul companiei

3 concepte de business care te ajută să crești succesul companiei

Revista Psychologies
3-concepte-de-business-care-te-ajută-să-crești-succesul-companiei

O carieră de succes depinde de ambiția și implicarea personală, dar mai sunt și alte câteva elemente pe care, dacă un antreprenor le aplică, va stimula dorința de performanță a angajatului. Implementarea acestor concepte trebuie considerată ca fiind o investiție în capitalul uman, mereu cea mai prețioasă resursă pentru un business de succes. 

Un angajat modern este o sursă de progres și creativitate, generează productivitate și profit pentru afacere. În aceste condiții așteptările lui nu se mai limitează doar la beneficii financiare, fiind interesat de construcția unei cariere personale, de perfecționare continuă și oportunități reale de dezvoltare. Se adaugă energia generată de satisfacția muncii și înțelegerea, de către angajator, a nevoilor lui umane, a necesității unui echilibru între viața profesională și cea privată, ceea ce se traduce prin condiții de muncă confortabile care să-i permită o bună gestionare a stresului. 

Regândirea spațiilor de birouri

Ambianța de la locul de muncă este printre elementele cele mai importante pentru a încuraja și susține performanța. Un spațiu conceput corect, care respectă intimitatea, oferă confort și siguranță sanitară nu mai este o opțiune pentru angajator, ci o condiție pe care trebuie să o îndeplinească având în vedere contextul post-pandemic. 

Un loc de muncă sănătos, care încurajează comunicarea și interacțiunea, este în măsură să reducă stresul, inclusiv pentru angajatul preocupat de siguranța sanitară. Regândirea și transformarea zonelor de lucru în spații sigure din punct de vedere sanitar este, în prezent, o necesitate. Toate acestea pot fi oferite angajaților prin raportarea spațiilor de birouri, la un etalon maxim așa cum este IMMUNE Building Standard™, instrument inițiat de antreprenorul Liviu Tudor, fondatorul Genesis Property și președintele European Property Federation și implementat și dezvoltat în România de o echipă de experți în sănătate, tehnologie, arhitectură, construcții, inginerie și facility management.

Susținerea echilibrului între muncă și viața personală

Realizarea profesională și satisfacția muncii apreciate și recompensate sunt un stimulent esențial care generează evoluția în carieră. Pe de altă parte, între viața profesională și cea personală trebuie stabilite limite, deși este unanim acceptată ideea că o separare completă este imposibilă. Între cele două componente există o simbioză activă, care se bazează pe comunicare și pe continuarea interacțiunii dintre angajați în medii diverse, pe lângă cel de la job. 

Stabilirea unui echilibru între profesie și viața personală a angajaților tinde să devină o preocupare a angajatorului, conștient că performanța decurge din raportul corect dintre cele două. O sursă de inspirație este filosofia YUNITY, bazată pe faptul că experiențele relevante din viața personală și profesională se îmbină și au nevoie de un cadru adecvat pentru aceasta. Aplicarea conceptului YUNITY reașează, într-un spațiu unic, facilități noi pentru tendințele de lucru și de viață urbană ale viitorului, generând un mediu social prietenos, care răspunde activ la aspirațiile omului modern. 

Flexibilitate, co-working și birouri satelit 

Angajatul dedicat muncii sale, nu-și va modela activitatea în funcție de program și nici de locul în care lucrează. Flexibilitatea muncii este o nouă dimensiune a raporturilor de muncă și un element important care atrage oameni valoroși într-o echipă cu viziuni moderne. 

Mediul tolerant, adaptativ la nevoile angajatului în ceea ce privește programul și accesul la birouri satelit, cât mai aproape de domiciliul, precum și a unor spații de co-working, pot atrage oameni competenți, inventivi și inclusiv freelanceri. 

Preocuparea angajatorilor de a investi în facilități care să asigure dezvoltarea profesională și perfecționarea angajaților este o strategie care poate garanta evoluția spre succes a unei afaceri.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Scroll To Top